Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-08-13, 19:53   #31
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 638
Sharp$: 2905


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Märkligt uttalande i Björnkollen.
"1 Howdy Quick som jag kör är ju bra men han vinner ju inte särskilt ofta."
5 vinster på 11 starter är väl inte jättesällan? Dessutom 2 andraplatser och 3 tredjeplatser.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-13, 19:54   #32
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 188
Sharp$: 57191
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Första barfota aviserat på Don Cash. Finns att handla till 25ggr på svs. Borboletta 33ggr också...
Ja. I guidenintervjun aviserades järnskor men Adrian twittrade om skorycket för några timmar sedan. Den stod i nästan 50 ggr innan dess. Jag la ett spel hos unibet när den infon kom till 33 ggr hos unibet. Oddset hos svenska spel rasade innan jag hann. Dom sa ju inför Harpers som den inte kom med i att det skulle ge en enorm effekt och skulle de bli så känns det bra med ett spel till dessa odds.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-13, 23:10   #33
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Blir relativt lätt i alla fall i tre av avdelningarna. Den som tror att Erv Zet torskar är galen. Kommer slakta detta gäng - ÖK är suverän att hitta position från bakspår och kommer sitta sämst tredje ytter. När sedan de andra lekt rommen av sig kör han fram i dödens varvet kvar och reglerar fältet, såsom brukligt är.

Zion Font och Born Unicorn de andra spikarna... Oracle Tile och Strong Pepper norska rysare som bara måste med...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 00:04   #34
 
Reg.datum: okt 2020
Inlägg: 43
Sharp$: 280
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Avd 1, 9 Outstanding O. har springspår och toppkusk. Rekordtid 13,9 L. Men när jag tittar i lopphistoriken hittar jag inget lopp med 13,9. Hur kommer det sig tro? Är alla lopp inte med i historiken. Någon på Sharps har säkert en förklaring.
Om du vill se loppet tror jag denna länk funkar? Hästen har startnummer 6.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+7)
gnoffa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 09:53   #35
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 540
Sharp$: 5127
Standard

Åby och favoritrad att vänta... Eller?
Måste ju hitta några ekipage som kan
ställa till det för favoriterna.

Avd 1 - 13 MC stor favorit och blir svårfälld Omgångens bästa spik.

Avd 2 - 10 Erw Zet fantastiskt fin senast, men här tror jag att det kan skrälla och der
ekipage jag tror till och med kan sitta i spets efter halvvarvet är nr 8 Versace Broline med Jocke Lövgren som såg bländande ut sist 2%...

Avd 3 - 15 Svecak Palema favorit, men 14 Alexi Quick från samma stall lär ju vara ifatt start hästarna omgående och då får 15 vara bra... 3% Glöm inte den gott folk.

Avd 4 - Zion Font, kan den fällas av en hård regnig bana. Ja faktiskt så tror jag det och här har jag haft koll på en häst som körs av Erik Adielsson nr 11 Digital Races 0,4% sparade krafter i två sista starterna.

Avd 5 - Born Unicorn fälls inte omgångens andra spik, spela en tvilling med Beartime kan nog ge 25 ggr

Avd 6 - Armonero Roc svag favorit, här hoppas jag att den amerikanska sulkyn sätter extra fart på 10 Golden Guard 2%. Ständigt underskattad.

Avd 7 - Whos Who har aldrig varit nån favvohäst för mig här tror jag 12 CE Bello Romain är bäst efter ett lopp som gått i stenhårt tempo kommer han längst ut i banan och vinner enkelt.

Lycka till
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 10:01   #36
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37806
Standard

Det är väldigt vad alla verkar vara inne på Rackham idag. Det är väl Örjan-effekten.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 10:08   #37
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 638
Sharp$: 2905


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Intressant läge för Jimmy Arthur i första efter strykningen.
Första barfota vad jag kan se. Hemmabana, trivs på långt.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 10:18   #38
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Maestro Crowe, Erv Zet, Zion Font och Born Unicorn är några av dagens storfavoriter, som om alla vinner ger V75 en låg utdelning. Dagens bolagssystem bygger på, att två av favoriterna fälls och att jag där har streckat för två mindre betrodda, som vinner, samt att systemet innehåller outsiders i övriga avdelningar.

1) 4,12,13 r9-11 (favoriten 13 - som är av ädel familj bl a Commander Crowe, Mack Peter...., , har bäst kapacitet. Han gör fantomjobb och Johan utnämner honom till sin bästa segerchans. Vädret ser idag ut att bli dåligt i Mölndal och han kan bli störd. Då öppnas chansen för norske 4 och Björn låter uppåt på 12. Men 13 är annars en sund spik, som vid vinst öppnar för flera streck i andra avdelningar)

2) 1,2,3,4,6,7,9,10 r5-8 (favoriten 10 har bara haft framspår i bilstart i hela sitt liv. Nu är det bakspår och därifrån tar han inte ledningen. 1 radade upp segrar och kommer från fem V75-lopp med bra resultat. Han är inte snabb från start, men med Björn i vagnen får han en fin resa och kan mycket väl vinna. Loppet är öppet för skräll)

3) 4,6,15 r12-9 (Örjan tar ledningen från springspår. Hästen var en besvikelse senast, men jobbar bra och är min vinnare. Björns egen 15 är överstreckad från bakspår på tillägg. Är dock mycket kapabel och streckas. Westholm har stall i god form och slinker också med)

4) 3 r2-5 (tar sin 19 seger idag på 22 starter. Spik)

5) 3 r9-5 (storfavoriten blir bara bättre och bättre och.....spikas)

6) 1,3,4,5,6,8,10,12 r11-9 (ledningen tar pilsnabbe 8. Han kan leda ända in i mål. Favoriten 4 kan vinna - men han ser knackig ut i travet. Här är det bäddat för skräll)

7) 5,6,10,11,12 r4-7 (blott fyraårige 5 tar ledningen med favoriten 6 i ryggen. Spelarna har glömt, att 12 vann storloppet i Finland och var tvåa senast bakom Face Time Bourbon. Ett fynd till 6 %. Streckar även formstarka 10 och 11)

Kostar 1440:- och inlämnades kl 10.30.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 10:27   #39
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Det är väldigt vad alla verkar vara inne på Rackham idag. Det är väl Örjan-effekten.
Lirad som den brukar ungefär ändå va? Tokbra kuse, kanske bästa i loppet till och med, men får sällan vara etta pga får oftast göra jobbet själv och aldrig gå innerspår. Påminner om en Nurmos-kuse för ett tag sen, var det Man At Work? När alla hade tröttnat och sagt att den kommer aldrig bli etta så började den plocka pinnar i silver. Skulle kunna bli samma på den här, plussar han bara på startsnabbheten någon pinne till så kommer det börja trilla in en hel del förstaplatser. Tänkte först att han inte är så startsnabb, men inte helt tokig faktiskt. Andra ytter är väl en halvtrolig position.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 10:38   #40
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37806
Standard

Very Kronos ändrat till skor runt om, men det gör nog inte så mycket. Han vinner ju ofta med den balansen.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 10:40   #41
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 756
Sharp$: 13105
Standard

Tja jag tror inte Rackham rår på The Bold Eagle (trots klurigt spår) och Armonero Roc (trots knöligt trav ) dessutom kan Kamikaze piloten Conrad överraska och stå emot länge.
Rackham är ingen finalvinnare i min värld.
Stall Gocciadoro är inne på att Armonero är stallets bästa chans.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 10:45   #42
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 756
Sharp$: 13105
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Very Kronos ändrat till skor runt om, men det gör nog inte så mycket. Han vinner ju ofta med den balansen.
Vinner nog inte idag oavsett hovbeklädnad. Får nog svårt mot dessa distansgynnade tuffingar. Inte tidig på min kupong.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 10:49   #43
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37806
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Tja jag tror inte Rackham rår på The Bold Eagle (trots klurigt spår) och Armonero Roc (trots knöligt trav ) dessutom kan Kamikaze piloten Conrad överraska och stå emot länge.
Rackham är ingen finalvinnare i min värld.
Stall Gocciadoro är inne på att Armonero är stallets bästa chans.
Som det ser ut nu så får jag bara råd med två streck och det är Laradja och Easy Cash. Den ena hoppas jag får ledningen och den andra gynnas om tempo.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 10:51   #44
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37806
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Vinner nog inte idag oavsett hovbeklädnad. Får nog svårt mot dessa distansgynnade tuffingar. Inte tidig på min kupong.
Jag garderar sista loppet lite då jag inte vill åka om jag tar mig dit. Jackpot och det är bara sju rätt som gäller.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 10:53   #45
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 756
Sharp$: 13105
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag garderar sista loppet lite då jag inte vill åka om jag tar mig dit. Jackpot och det är bara sju rätt som gäller.
Så är det. Jag bevakar 1-4-5-6-10-12 i Åbys Stora. Hoppas det räcker.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td