Citat:
Ursprungligen postat av WW
iCash //
Du uppträder ju väldigt patetiskt som bannar en medlem utan att han får chansen att försvara sig, det är riktigt omogen nivå och du ska vara en moderator? Fick du inte vara moderator på flashback så du var tvungen att söka dig till ett mindre forum där du får härska och styra? Maktbehov?
Anledning till att jag ens började skriva i tråden var för att folk skrev "Han kommer aldrig visa sig här igen"
Annars hade jag inte ens besök en 2 dagar gammal tråd, att lyncha folk är tydligen tillåtet här men inte att spela hur man vill?
|
Nu bryter du ännu en paragraf, den om dubbla konton, men jag ska svara dig utförligt!
Anledningen till att Sharps.se startades var på grund utav att det ej fanns något riktigt bra forum som tog spelandet seriöst och håller en hög nivå utan att det urartar sig som på både FB och rok där det inte är ordning och reda.
Så vi beslutade oss för att skapa en egen sida för en liten grupp mäniskor som ville ta det till nästa nivå, det visade sig att intresset för detta var lite större.
Vi sållar dagligen ut en hel del skit från sidan som inte håller måttet då det redan finns sidor för "bankräntor" och kortsiktiga vinster.
Om du hade läst all info först så hade du förstått det, men du skippar det och ignorerar påpekningar i både forum och PM.
Det finns platser för dem som dig, men vi tolererar ej tomtespel eller one-hit-wonder attityd och det står samtliga grundare fast vid vare sig det regnar eller snöar!