Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-04, 16:22   #91
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Kul att bankränta ses som 100% säkert, det är det inte ens på banken
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-04, 16:23   #92
WW
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 3
Sharp$: 3
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingscania Visa inlägg
Det är bara du som säger att bankränta "existerar" inom sportsbetting....

Du märkte mothugget du fick innan i tråden när du skrev det....ändå vihåller du att bankränta finns....
Flertalet experter nämner detta i sina rekar, därför jag använde det.
Bankränta var tydligen fel ordval, jag nämnde ju senare i tråden.
90% på Barca och 10% på kryss, FCK hade tur och det gick vägen.

Grattis till dom, längre än till åttondelsfinal kommer dom i alla fall inte.
WW är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-04, 16:26   #93
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av WW Visa inlägg
Flertalet experter nämner detta i sina rekar, därför jag använde det.
Bankränta var tydligen fel ordval, jag nämnde ju senare i tråden.
90% på Barca och 10% på kryss, FCK hade tur och det gick vägen.

Grattis till dom, längre än till åttondelsfinal kommer dom i alla fall inte.
Finns ingen expert som säger detta, förutom R&K fjantar med sämre ROI än Percy och MIF.
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-04, 16:26   #94
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av WW Visa inlägg
Flertalet experter nämner detta i sina rekar, därför jag använde det.
Bankränta var tydligen fel ordval, jag nämnde ju senare i tråden.
90% på Barca och 10% på kryss, FCK hade tur och det gick vägen.

Grattis till dom, längre än till åttondelsfinal kommer dom i alla fall inte.
Vilka är dessa experter vid namn?

FCK hade tur?! Haha, du kan inte sett dessa två matcher. Väl så bra spelat som Barcelona.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-04, 16:27   #95
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive Visa inlägg
Kul att bankränta ses som 100% säkert, det är det inte ens på banken
Just det jag skrev, att man ska nog byta bank om man istället för ränta får betala till banken
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-04, 16:28   #96
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av WW Visa inlägg
Flertalet experter nämner detta i sina rekar, därför jag använde det.
Bankränta var tydligen fel ordval, jag nämnde ju senare i tråden.
90% på Barca och 10% på kryss, FCK hade tur och det gick vägen.

Grattis till dom, längre än till åttondelsfinal kommer dom i alla fall inte.
Här har du upptäckt något väldigt unikt, nämligen att ALLA spelbolag låg EXTREMT fel med sina odds vad gäller barcavinst....rätt odds skulle alltså vara 1.1 enligt dig!? Medan det som erbjöds från bolagen var 1,4-1,45!?
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-04, 16:29   #97
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Malderiss Visa inlägg
Ärligt talat bryr jag mig inte vad ni säger.
Jag spelar inte för att vinna pengar (visst, det är kul och klonka 15k en helg men) överlag är det för att jag som neutral åskådare tycker att det ger spänning i matcherna.
Citat:
Ursprungligen postat av Malderiss Visa inlägg
iCash - Jo, jag skryter.
Handlar inte sportsbetting om att vinna?
Vill saga nagot elakt men det kanns som det inte behovs..
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-04, 16:32   #98
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av WW Visa inlägg
iCash //

Du uppträder ju väldigt patetiskt som bannar en medlem utan att han får chansen att försvara sig, det är riktigt omogen nivå och du ska vara en moderator? Fick du inte vara moderator på flashback så du var tvungen att söka dig till ett mindre forum där du får härska och styra? Maktbehov?

Anledning till att jag ens började skriva i tråden var för att folk skrev "Han kommer aldrig visa sig här igen"

Annars hade jag inte ens besök en 2 dagar gammal tråd, att lyncha folk är tydligen tillåtet här men inte att spela hur man vill?
Nu bryter du ännu en paragraf, den om dubbla konton, men jag ska svara dig utförligt!

Anledningen till att Sharps.se startades var på grund utav att det ej fanns något riktigt bra forum som tog spelandet seriöst och håller en hög nivå utan att det urartar sig som på både FB och rok där det inte är ordning och reda.

Så vi beslutade oss för att skapa en egen sida för en liten grupp mäniskor som ville ta det till nästa nivå, det visade sig att intresset för detta var lite större.

Vi sållar dagligen ut en hel del skit från sidan som inte håller måttet då det redan finns sidor för "bankräntor" och kortsiktiga vinster.
Om du hade läst all info först så hade du förstått det, men du skippar det och ignorerar påpekningar i både forum och PM.

Det finns platser för dem som dig, men vi tolererar ej tomtespel eller one-hit-wonder attityd och det står samtliga grundare fast vid vare sig det regnar eller snöar!
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingscania (+2), WW (+2)
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-04, 16:50   #99
WW
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 3
Sharp$: 3
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av iCash Visa inlägg
Nu bryter du ännu en paragraf, den om dubbla konton, men jag ska svara dig utförligt!

Anledningen till att Sharps.se startades var på grund utav att det ej fanns något riktigt bra forum som tog spelandet seriöst och håller en hög nivå utan att det urartar sig som på både FB och rok där det inte är ordning och reda.

Så vi beslutade oss för att skapa en egen sida för en liten grupp mäniskor som ville ta det till nästa nivå, det visade sig att intresset för detta var lite större.

Vi sållar dagligen ut en hel del skit från sidan som inte håller måttet då det redan finns sidor för "bankräntor" och kortsiktiga vinster.
Om du hade läst all info först så hade du förstått det, men du skippar det och ignorerar påpekningar i både forum och PM.

Det finns platser för dem som dig, men vi tolererar ej tomtespel eller one-hit-wonder attityd och det står samtliga grundare fast vid vare sig det regnar eller snöar!
Tack för det utförliga svaret, mycket bättre än att bara banna någon speciellt när denne blir hånad och allt med det tredje och då inte har någon möjlighet att ens skriva vad han tycker.

Att du sedan (inte ordagrant) säger att jag är en förlorande spelare i längden gör ju att man blir lite upprörd, jag skulle aldrig kunna säga:

"Men du går plus"
"Men du går minus" osv..

Jag känner inte dig personligen och vet ingenting om dess spel, du kanske ligger -100.000 eller +100.000 genom din spelkarriär, inget jag vet nåt om.
Säg inte att jag är en förlorande spelar när du inte har en aning, bara det jag menar.

Har nyligen börjat jobba och innan dess var jag studerande som aldrig har sommarjobbat utan bara levt på 1050kr i månaden.
Har inte heller varit bortskämd men ändå haft de senaste teknikutrustningen de senaste åren.

Hur hade det varit möjligt för mig som student att köpa denna utrustning värd säkert över 50.000 om jag bara levt på 1050kr i månaden + allt annat man fått lov att lägga pengar på som studerande & resor osv..
Sportsbetting såklart, och för att jag ens ska komma tillbaka på +- 0 så måste jag förlora 1000 kr i veckan i 1 års tid, det händer inte...

Om jag alltså spelar för 300 kr i veckan måste jag förlora i 3 års tid utan att vinna en enda gång, då är jag på +-0..
Nu ska jag läsa på om Units systemen bara för att..

Tack för mig.
WW är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td