Visa ett inlägg
Gammal 2021-08-31, 19:17   #198
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18043
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Auto-mult spelas med fördel i kombination med en helt reduceringsfri matematisk ram på t ex V4 eller V5.

Det enda "fifflet" som skiljer är att det blir olika antal flerbongar på varje häst i garderingsloppen där man siktar på "samma vinst" oavsett vilken, bara man hittar vinnaren. Och att detta sker helt automatiserat.

Det vanligaste scenariot för mig är att jag hittar något i sista minuten som ger ett spelläge i en eller två av avdelningarna på V4. Övriga lopp garderar jag helt eller iaf ordentligt. För att det inte ska bli "nästan noll" när favoriterna vinner när jag garderat dem samtidigt som mina spelidéer vinner väljer jag att jämna ut med den här metoden.

En viktig detalj är att det absolut inte är gratis! Eftersom det är flerisar i en massa olika kombinationer blir insatsen snabbt hög om man väljer en hög målvinst. Fördelen är att jag får betalt på mina idéer mer ofta när de väl vinner och mer oberoende av hur det slutar i övriga lopp.
Ok det låter väl positivt. Men.
Fråga 1. Lägger du ner extra tid för att konstruera detta spelsystem jämfört med matematiskt.
Fråga 2. Hur är utfallet under en längre period typ 1-2 år ?
Fråga 3. Varför kallar de upplägget för ett ”fiffel” he,he.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat