Håller med i allt som Lazlo skriver ovan. Auto pick är katastrof och inget du ska satsa på. Den finns där för de som blir utkastade, inte kan medverka eller av annan anledning inte kan drafta live. Pre ranking är också ett konstigt fenomen. Där rankar du dina spelare men jag tycker det är synnerligen märkligt sätt att köra sin draft på. Eftersom det är 13 andra som väljer så måste du anpassa din strategi efter hur spelarna innan gjorde. Så oavsett hur du rankar dina spelare så kommer valet av andra påverka dig mer. Jag har haft solklara favoriter att ta med mitt 10 pick men i varje mock draft har jag fått tänka om. Ngn tog Kelce tidigt, ngn tog en WR tidigt osv. Man måste anpassa sig.
Så du måste i princip vara med i draften live, alltså ca 22-00, annars blir ditt lag troligtvis väldigt märkligt.
Lycka nu till!
Ses ikväll!
"Winning is great, sure, but if you are really going to do something in life, the secret is learning how to lose. Nobody goes undefeated all the time. If you can pick up after a crushing defeat, and go on to win again, you are going to be a champion someday."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: Rob (+5)
|