Mina V75-system sitter som en smäck på sistone - utom spikarna. Som fått för sig att hoppa eller bli påkörda var som helst i loppen. Idag blir det inga spikar på bolagssystemet.
1) 1,2,7,11 r5-10 (1 tar ledningen och leder länge. Finske 7 var bra tvåa näst sedan bakom Admiral AS. Hade sparat senast i Finland. Norske 11 kommer från två raka segrar i enklare sällskap. Har hävdat sig väl mot stentufft motstånd och är trots bakspår på sprinterdistans värd ett streck till 3 %. Alla Lugauers favoriter hoppade igår sådär 100 m - en vann ändå. Jag kan inte lämna 2 ostreckad. Gillar inte att 5 Bo C gör årsdebut i V75 efter sejouren i Frankrike. Den har man ju noll koll på)
2) 2,4,6,7 r5-12 (Lugauer är stor favorit med 2 i lägsta klassen. Måste garderas med kuskens insatser igår på näthinnan. Hästen kommer från två raka vinster i ledningen utan att imponera på mig. 6 tar ledningen från springspår och leder länge. Walmann lovar mer eller mindre vinst med 7 från springspår. Streckar också hans andra häst 4 med Örjan)
3) 3,4,6 r1-9 (1 håller ledningen med 4, som trycker sönder honom från dödens. Spännande upploppsstrid mellan 4,6 och 3, där 3 Antonio Trot med Erik i vagnen kommer att glädja vår kollega och delägare jAnman samt oss som streckat till 12 %)
4) 4,6,12 r5-13 (Bergh låter mycket uppåt på 4 och siktar på ledningen. 12 är min vinnare med min favoritkusk Erik. Tränaren rapporterar positiva tongångar på favoritstreckade 6)
5) 2,5 r9-10 (dagens största favorit 2 har under hela sin karriär hos Per Nordström och nu Redén tränat och sett ut som en stjärna. Men han har bara tjänat 360' kronor. Det har varit mycket galopper och strul. Han har överlägsen kapacitet - men jag garderar med Love You sonen 5, som ser fin ut efter vila och tränaren/kusken är mycket nöjd med)
6) 3,5 r2-4 (favoriten 5 med Erik är berättigad favorit. Streckar också 3, som lider av allergi, vilket hon slipper nu på höstkanten)
7) 1,2,6,7,10 r8-5) (storfavoriten 2 vann senast långlopp med Örjan i vagnen. I det här loppet är Örjan min vinnare med 7, som hoppade från start senast. Näst senast fick Örjan ryggskott och avbröt loppet. Idag blir det revansch och han är en bra DD-avslutning) Björn låter uppåt med 1. Streckar även 6 och 10)
Kostar 1440:-. Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: jAnman (+20)
|