Ämne: Travronden
Visa ett inlägg
Gammal 2021-10-07, 12:15   #9
ExtremtRik

ExtremtRiks avatar

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 3164
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Precis. Jag läser alla andra tidningar digitalt numera, men just att ha startlistor på papper där man kan göra olika noteringar kan jag inte sluta med när det ska läsas på travlopp .
Trist att det bara blir dyrare och dyrare och att man när det gäller travronden även måste betala för t ex deras webb tv satsningar som jag aldrig tittar på för att kunna få en papperstidning med startlistor i brevlådan en gång i veckan.
Att investera i en privat laserskrivare för billiga utskrifter av startlistor är nog det billigaste alternativet.

Betalar både för ronden och V75 guiden i brevlådan och det är väl nu till en kostnad av 5-6000 kr om året .
Glömde skriva om konsekvensen av det aktiva ljuset från skärmen, den är att man tänker sämre kort o gott, exakt vad som händer med hjärnan borde gå att hitta med vännen google.

Laserskrivare hmmm på det finns en hälsoaspekt, det är inga nyttiga partiklar som yr i närheten av en sådan. Rekommendationen är att inte ha den i sovrum eller utrymmen man vistas mycket i, så för många som bor i lägenhet går det alternativet bort.

Edit: förvisso har väl tankeverksamhet inte mycket med trav att göra men ändå

Senast redigerad av ExtremtRik den 2021-10-07 klockan 12:19.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat