MÅSTE/STATISTIK-HÄSTAR
AVD 1
5 BORDEAUX S. har spåret, kommer med två raka vinster och får Kevin Oscarsson i sulkyn. Rekord på kort i somras. Som tredjehandare kan han vara en spelvärd spik-idé.
AVD 2
5 DINONYSOS L.I. ser ju oxå ut som en lysande statistikhäst. 5 auto kort, två raka segrar men rekord på medeldistans. Stirrar förtjust på 3 KILMISTER BOKO med Erik Adielsson som har varit etta, tvåa, etta och har sprungit 12,2 på kort nyligen. Barfota runt om nu!!!
AVD 3
Göta Petter - här har vi en häst med form som har haft dåååliga spår länge.
1 BARBARESCO V.W. ser ut att bli borttappad till 3%. Men det här loppet kräver sina streck.
AVD 4
Untersteiner! 7 placeringar på 11 starter! Himmabana!
AVD 5
Kollade på travankan.se och såg att
10 UNACERVEZA BROLINE hade högst segerprocent på lång distans. Den verkar ju vara i form med två raka segrar på Åby. Kanske bäst att ta med den nu på himmaplan när den bara är streckad på 3%.
AVD 6
Vilken goding! 1 RED LOVE VICI. Norsk häst som vunnit 3 av 4 senaste. Volt spår 1.
AVD 7
Det här ska väl bara 3 COIN PERDU ta hem? Men jag måste ju bara ta med min gamla käpphäst 1 WILD LOVE. Kan ju inte med att åka ut på den. Sen vill jag ju inte åka på en norsktävlande häst med svensk toppkusk. [I]10 BLE DU GERS är given på kupongen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|