Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-10-26, 12:46   #1
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

V75 Jägerso, 26/10


Initiala tankar vid snabb anblick.


Avdelning 1:
Rackham fick fint spår. Blir svårslagen i gänget.

Avdelning 2:
Ture L.A känns intressant.

Avdelning 3:
Borups Racing kommer med två raka.
Untersteiner och Goop har god chans.

Avdelning 4:
Är Alhambra Mail så bra som hon kan vara kommer hon pissa på detta motstånd.

Avdelning 5:
Bugatti är ju trevlig.
Kommer inte missa UNACERVEZA BROLINE

Avdelning 6:
Digital Dominance är grym.
Borde inte vara så stor favorit mot slutet av veckan. Men kan vara en bra spik.

Avdelning 7:
Kul lopp! Kommer inte missa Blu Du Gers eller Upstate Face.
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-26, 15:42   #2
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 699
Sharp$: 12852
Standard

Tisdags svammel

V75 1) 3 Rackham är min Blänkare trots lite ovan distans.
1 Adde S.H. får bli min stänkare. Perfekt läge och distans. Dock anmäld med skor

V75 2) 2-3-9 är mina måstestreck i som vanligt garderingsvänliga och luriga Klass 2.

V75 3) 6 Red Mile Brodde är Blänkaren. Ola och Sjunne brukar leverera.
2 Four Guys Dream. Spår 2 i volt är väl lite minus men normalt med i striden.

V75 4) 3 Imperias Juliette. Blänkaren står perfekt inne och är nog svårslagen.
9 Myse D’eripon. Här snackar vi bättre än raden och får en stänkar varning trots läget.

V75 5) 4 Edens Boy. Här har vi en rutinerad Blänkare som inte räds motståndet.

V75 6) 11 Digital Dominance är Blänkaren som trivs på distansen och räds inte motståndet.
12 Kalashnikov får stänkarvarningen. Hårt emot men hästen är tuff och har starka Orlando Vici gener

V75 7) 6 Zarenne Fas är både blänkare och stänkare i min värld. Går på alla distanser och är ju trots allt Varennare

Senast redigerad av Efterhandaren den 2021-10-26 klockan 15:48.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-26, 18:35   #3
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 629
Sharp$: 2911


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

MÅSTE/STATISTIK-HÄSTAR

AVD 1
5 BORDEAUX S. har spåret, kommer med två raka vinster och får Kevin Oscarsson i sulkyn. Rekord på kort i somras. Som tredjehandare kan han vara en spelvärd spik-idé.

AVD 2
5 DINONYSOS L.I. ser ju oxå ut som en lysande statistikhäst. 5 auto kort, två raka segrar men rekord på medeldistans. Stirrar förtjust på 3 KILMISTER BOKO med Erik Adielsson som har varit etta, tvåa, etta och har sprungit 12,2 på kort nyligen. Barfota runt om nu!!!

AVD 3
Göta Petter - här har vi en häst med form som har haft dåååliga spår länge.
1 BARBARESCO V.W. ser ut att bli borttappad till 3%. Men det här loppet kräver sina streck.

AVD 4
Untersteiner! 7 placeringar på 11 starter! Himmabana!

AVD 5
Kollade på travankan.se och såg att
10 UNACERVEZA BROLINE hade högst segerprocent på lång distans. Den verkar ju vara i form med två raka segrar på Åby. Kanske bäst att ta med den nu på himmaplan när den bara är streckad på 3%.

AVD 6
Vilken goding! 1 RED LOVE VICI. Norsk häst som vunnit 3 av 4 senaste. Volt spår 1.

AVD 7
Det här ska väl bara 3 COIN PERDU ta hem? Men jag måste ju bara ta med min gamla käpphäst 1 WILD LOVE. Kan ju inte med att åka ut på den. Sen vill jag ju inte åka på en norsktävlande häst med svensk toppkusk. [I]10 BLE DU GERS är given på kupongen.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-29, 14:20   #4
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 670
Sharp$: 50094
Standard

Daniel Berglund och Jens Sjödén V75 Jägersro 30/10 på Service Plays
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eriks (+1), bosseguldheden (+10), mazet (+25), Oblix (+10), KalleKlut (+5), Hansin (+10), asgaya3141 (+5)

Senast redigerad av hoola den 2021-10-29 klockan 17:16.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-29, 18:45   #5
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Digital Dominance i all ära, men varför så gigantisk favorit? Inte startat på en månad och bakspår på Jägers - iofs. lång distans, men ändå!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-29, 19:12   #6
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 699
Sharp$: 12852
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Digital Dominance i all ära, men varför så gigantisk favorit? Inte startat på en månad och bakspår på Jägers - iofs. lång distans, men ändå!
Tja visst lockar det att fälla favoriter på Jägers men trots ”bakspår” sitter väl Örjan på leken i ganska behagligt motstånd. 11 Kalashnikov och 14 Andre Ward kanske kan utmana om form stallet Westholm mot förmodan sviktar.
Dessa tre är väl helgarderat men det känns faktiskt lite onödigt. Första och andra volten är chanslösa trots att Hultman yrar om Red Love Vici.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2021-10-29 klockan 19:13.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-29, 20:23   #7
ms
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 495
Sharp$: 2134
Standard

Spelvärlde singlar i avd 2 och 5.
Avd 2: Ture L.A?
Avd 5: Parker?

Uppskattar om nån kan räta ut mina frågetecken.
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-29, 20:36   #8
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Köpte mig en andel på Snackisen, får passa på när jag kommer ihåg det i tid. Mina tankar i nuläget:
1: Fem hästar med chans som det känns med fördel för de bästa lägena. Har lite känsla för Bordeaux S men kan inte lämna Adde och Rackham utanför. Tror lite mindre på 7 och 9 men med dem borde det vara heltäckt.
2: Här verkar de flesta inne på att Ture L.A blir favorit till slut och det är nog rimligt, Johan verkar uppåt och Berglund spikar. Men Adielsson upp på Kilmister Boko är ju klart spännande och även 5 Dionysos LI kan öppna Goop låter påtagligt uppåt på The Eagle. Dessa borde räcka långt men kan nog löna sig att gardera här.
3: Tyvärr lär Barbaresco stiga en del och blir knappast singelprocentare till slut. Den är tidig liksom spetsfavoriten Red Mile Brodde som kanske blir favorit till slut. Global Beware kan nog vara hur bra som helst. Skrällen är väl Mystic Mom som möter lättare nu och kanske även Bear Hope som oftast gör det bra.
4: I vanlig ordning borde det vara nackdel för mellanvolten och egentligen borde det räcka med streck för 14 och 15. Men svårt räkna på 6 och väldigt uppåt på favoriten 3. Jag gillar dock inte Skoglund något vidare. 7 med Goop kanske sitter i spets och är tidig då.
5: De flesta är överens om att det står mellan Bugatti och Parker. Jag är inte lika säker, Bugatti tycker jag ofta är nerspelad men sällan levererar. Parker är riktigt bra men ny i klassen och lär få dödens. Tror mest på Unacerveza och tycke även det finns en del skrällar i Van Gils, Pre Calculated och Zurich As.
6: Det är lockande att gardera när procenten dragit iväg så. Men som jag minns det var DD trea i Harpers, förvisso efter invändigt lopp hela vägen men gick jämnt med Wild Love och Who's Who på upploppet. Hurricane Silas är helt tappad bakom och det finns en del tokskrällar ytterligare. Kalashnikov snackas upp på många håll och lär stiga betänkligt i procent. En eller många.
7: Hä har jag varit inne på Upstate Face sedan början av veckan. Hemmaplan och kommer från riktigt starka lopp. Som hästen sett ut så måste den ju vara en av de allra bästa f.n. Ogillar dock att spika i sista avd. Tycker att Zarenne Fas är mest intressant bakom där men alla de betrodda kan vinna. Wild Love är plötsligt ostreckad trots bra läge. Är det helt uteslutet att den håller spets? Esprit Sisu känns lite överstreckad från dåligt läge.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-29, 21:45   #9
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 638
Sharp$: 22765
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ms Visa inlägg
Spelvärlde singlar i avd 2 och 5.
Avd 2: Ture L.A?
Avd 5: Parker?

Uppskattar om nån kan räta ut mina frågetecken.
Ture och Bugatti
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ms (+30)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-29, 22:07   #10
 
Reg.datum: sep 2021
Inlägg: 732
Sharp$: 2086
Standard

De två betaltjänsterna man kan läsa här på siten verkar rörande överens om att Adde S.H. är ett lysande spel i första. Men jag tror de övertänker loppet? Rackham sprang ju jämt med Aethos Kronos och Don Fanucci Zet senast och hade varit hårt spelad om han startade i Guld imorgon, det hade knappast Adde S.H varit. Han vinner från dödens om det skulle behövas.

Håller med tjänsterna att Ture L.A. verkar vara ett vettigt lir. Spik eller inte? Vore ju fint att börja med två spikar...

Det ser betydligt öppnare ut i resten av loppen, så man kan nog få bra utdelning ändå.

En skrällhäst kan Emma Häggenäs vara i femte. Är startsnabb men lär släppa över 2640. Men kommer luckan sista 50 så finns där en sylvass speed.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ms (+10)
Galten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-30, 00:39   #11
 
Reg.datum: sep 2021
Inlägg: 732
Sharp$: 2086
Standard

Kör V75-7 i badkaret och fastnar i ett två hästarslås

Kolgjini kommer aldrig låta Juuls häst komma undan med ett blufflopp. Antingen så vinner Kolgjini eller så kommer Zarenne Fas längst ut och vinner med en halv längd.

Esprit Sisu är ju en kanonhäst, men nu är det inte norrlandstrav och en vek Milliondollarrhyme som skall spurtas förbi
Galten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-30, 00:45   #12
 
Reg.datum: sep 2021
Inlägg: 732
Sharp$: 2086
Standard

Badkar version 2 är att Uhrberg släpper till Kolgjini och då är nog loppet över. Vill Uhrberg köra race eller inte?
Galten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-30, 03:08   #13
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 170
Sharp$: 9335
Standard

Rackham och Palmyra. Där har ni bästa spikarna

V75
Inlämnat: 2021-10-30, 04:00
Jägersro
Lördag 2021-10-30
Start: 16:20
Kostnad: 4,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3 Rackham (1, 7)
2: 2, 3 (9, 6)
3: 1, 2 (4, 6)
4: 6 Palmyra (3, 15)
5: 8 Parker (5, 10)
6: 11, 12 (14, 1)
7: 7 Upstate Face (2, 4)

1x2x2x1x1x2x1 = 8 rader.
8 x 1 x 0,50 kr = 4,00 kr.
Totalt: 4,00 kr.
Rättningskod: WJT FQT QPC
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-30, 08:09   #14
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1 077
Sharp$: 93
Standard

Jackpottskrällarna:

MT Oscar känns som hästen i gänget i tredje avdelningen. Han har lärt sig att trava nu och då har resultaten kommit. Rådde inte på Laradja Vrijthout för fem starter sedan, krossade packet från dödens på Åby. Städade av Zarenne Fas som kommit till ledning för tre starter sedan, men blev diskad för trängning. Näst senast drog han alla sönder och samman över 3140 och senast var han andrahandare mot Oscar LA men inte frisk då. Säkert iordningställd till v75 på hemmaplan. Senast han gick ut efter vila (5 månader) vann han överlägset och Red Mile brodde var gott och väl 40meter efter då.

Devs Daffodil är ett toppsto som gick väldigt starkt förra hösten och minns bland annat hennes grymma avslutning då hon var en halv längd bakom Mellby Free. Har inte varit lika bra efter uppehållet men tycker att senaste insatsen visade att toppformen är på G igen. Då mötte hon mycket tuffare hästar från 40 tillägg och gränserna gick vid 300k för 20m och 900k för 40m då. Det här gänget kan hon blåsa på en långsida och blir det lite galopper så tror jag hon är livsfarlig. Den enda häst som jag gjort förtidsspel på hittills.

Jag varnade för Incredible Wine tidigare i år när han vann som 40-oddsare till 2%. Det här är en bra häst som vann v75 i maj före Unacervesa Broline. Har fått två lopp efter lite uppehåll och jag tror att senaste kortloppet, där han kördes upp i dödens, kan ha fått upp lite spring i benen. Körs säkert offensivt och jag hoppas på rygg ledaren med lucka till slut. såklart ingen given vinnare men lite skrällchans finns nog.
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-30, 08:50   #15
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 254
Sharp$: 4080
Standard

Då var det dags för analys igen. 40 timmar i arkivet och jag tycker jag har bra koll så här före loppen Men sedan vet vi ju hur det kan gå Men nu går vi för miljonerna och ta rygg om ni känner för det


V75-1 Jag tycker favoriten är såbar även om han är bra. Jag tycker det finns bättre bud i loppet!


5 Bordeaux. S 10% satt jag och kollad på liven förra starten. Tränaren sa att en av de bästa hästarna och den kommer vinna. Och på vilket vis den vann. Tänkte att den där går rakt upp i guld. Jag tycker det här är en av de bättre hästarna i loppet och något säger mig att den får loppet också

1 Adde S.H 14%
har spetsläge och jag skulle bli förvånad om den inte körs där. Får den inte press så tror jag faktiskt den kan vinna detta från spetsbanan Jägers. Sören kan hästen med vilket är positivt.

3 Rackham 46% är väl i grunden bästa hästen men 80% risk för dödens och hästen har en tuff säsong. Jag tycker alla som spikar honom är illa ute med tanke på säsong och spår här.

9 Emoji 10% en av Danmarks bästa hästar säger Flemming. Men kort distans är ingen fördel men när Flemming avancerar försök på kort distans så brukar det finnas täckning. Se upp

7 Oscar L.A 14%
är en speedkula av rang som kan blåsa detta gäng om det klaffar. Tränaren hyllar hästen och han brukar ha bra bedömning på sina hästar och jag tror han har rätt.

11 Sweetman 0% kan vara skrällen i loppet tillsammans med 6 Racing Ribb 1% om man letar jätteskrällar men annars tror jag ingen annan gör sig besvär.

Rank V75-1
A 5
B 1-3-9-7
C 11-6
D 12-10-8-4-2



V75-2 Jag tror vi har en överlägsen häst för klassen och stor chans på spets också!

2 Ture L.A 28% är inte ens favorit i detta lopp. Hästen hade varit borta i 9 månader senast och sköt till bra. Nu laddar man direkt för V75 och det brukar borga att man vet vad man har innanför skalmarna. Hästen är startsnabb också. Jag tror det här är ett bra spikförslag i ett öppet lopp

3 Klimster Boko 29% är en riktigt fin häst som trivs extra bra i spets. Men jag tror att det blir svårt att lugga min tipsetta på spets. Risken är att det blir hård körning och de gynnar nog ingen.

12 Wish Me Magic 1% har uselt spår och visst finns många svårigheter här. Men kollade arkivet och tycker faktiskt inte hästen är så dålig. Blir det körning så ska den inte glömmas bort.

6 Grappa Boy 14% är relativt hårt spelad här med 3 raka segrar. Men jag tycker denna är det ett annat motstånd. Att den bara är 3 år gör att det borde bli tufft även om kapacitet finns.

9 The Eagle 17% har ett bra smygläge här och ska inte underskattas. Goop kan smyga med här och verkligen bestämma när han ska sätta in stöten. Tror den blir farlig om min taktik inte funkar.

5 Dionyos L.I 3% tycker jag är lite spännande här. Startsnabbhäst som kommer söka sig till plankan och sedan avsluta vasst. Krävs nog lite tur men helt borta är inte hästen.

Rank V75-2
A 2
B 3-12-6-9-5
C 8-11-4-1-7-10



V75-3 Omgångens svårlösta lopp enligt mig. Hur sjutton blir det kört tro?

5 Billi Time 11% måste jag ranka först då jag tycker det är en komplett häst med många bra egenskaper. Någon spets blir det inte men fart och speed till slut finns.

10 M.T Oscar 6% är ju en liten favorithäst som ibland strular till det för sig. Står han på benen och har en bra dag så rundar han detta utan tvekan. Men det måste som sagt vara en bra dag.

2 Four Guys Dream 14% är en rejäl häst som kan avsluta snabb och måste med på en gardering. Här har man ett kanonläge och kan välja taktik. Kusk i form också så tänk på det

4 Global Beware 21% är en häst som klättrat i klasserna fort. Tycker ändå att det finns sådan bra fart och kapacitet att han måste med på bongen vid gardering.

1 Barbaresco V.M 6% har ett smaskigt läge från innersniffen som Hultman skulle sagt. Jag tror man kommer ladda vad som går för att köra i spets men tveksam om man lyckas. Men bra lopp kommer den få oavsett.

6 Red Mile Brodde 21% tycker jag är en svag favorit även om den varit riktigt bra i 3 starter nu. Men risk för dödens är stor i detta lopp och där vinner den inga lopp.

11 Mystic Mom 4% är ju en speedkula utan nåde. Får han sitt lopp så lovar jag att den kommer avsluta som ett monster i sista 300m. Den måste man ha med vid flera streck

9 Cruise 8% har även den ett bra läge för vara den hästen då den kan följa med dom där framme. Mer stark än speedig men har farten för klassen i alla fall.

7 Borups Racing 5% har två kanonstarter i Danmark i rad. Hästen ser väldigt fin ut men det är svårt att sätta in den emot de här hästarna då den haft svårare i Sverige att hävda sig.

Rank V75-3
A 5
B 10-2-4-1-6-11-9-7
C 8-3-12



V75-4 Här tycker jag omgångens roligaste drag finns. Väldigt lite spelad också!

10 Miss Monepenny 9% är bara fjärdehandare här. Kollar man loppet de senaste starterna så ser man att kapacitet finns. Nu Örjan upp och jag tror det blir ett offensivt upplägg. Det är veckans chanspik i mina ögon!

7 The Fastlove 8% gick 1,12 ca efter gunga för 3 starter 2000m. Gör den om det så blir den nog svårslagen men jag är inte säker på att den släpps till spets denna gång. Gör den det så blir den mycket farlig.

15 Alhambra Mail 11% är normalt för bra för klassen men 14 hästar att runda i spåren inte är det lättaste. Men skulle den komma igenom så tror jag det är många som svårt att stå emot på slutet även om jag tror min tipsetta är smartare än bjuda in denna kanon.

3 Imperias Juliette 29% är en orutinerad favorit som gjort 8 starter och vunnit 5. Men visat kapacitet så här långt men nu är det helt annat motstånd. Jag tycker ej den är motiverad favorit till de %.

6 Palmyra 17% är ett oskrivet kort från Tyskland. Fin rad men verkar ändå lite blek om man ska titta i arkivet. Men kommer man hit så lär man tro på chans och har ju bra läge denna gång

14 Devs Daffodil 4% tror jag det finns bra utveckling i trots sina 7år. Något säger mig att den här är i Guld nästa år då den gör fina lopp hela tiden. Ska med om man garderar många.

Rank V75-4
A 10
B 7-15-3-6-14
C 4-12-1-13
D 5-11-8-2



V75-5 Tycker det är några som sticker ut men frågan är vem som kommer till spets?


8 Parker 29% tycker jag nog är bästa hästen samt att man har nog bara en plan och ladda framåt. Skulle den komma till spets så tror jag den bara vinner. Men något säger mig att flera vill göra det svårt för parker.

5 Bugatti Miles 39% har man hållit högt från stallet även om den inte klättrat i klasserna ännu. Tror man är sugen att prova ladda idag även om det inte är någon garantispets.

2 Pre Calculated 2% har äntligen ett bra läge på V75. Den här ska inte underskattas från detta läge då den alltid löper jämt emot alla den springer emot. Varning säger jag

10 Unacerveza Broline 10%
med det fantastiska namnet är inte svår att ta miste på. Tror polletten börjar trilla ner även om den vunnit 9 av 27 starter nu. Men den ser ut att mognat på slutet.

9 Van Gils 3% körs barfota runt om för första gången vilket är intressant i sin 38 start. Tänk om det ger den här effekten man vill. Varning!

3 Black Mission 2% tycker jag är helt bortglömd här. Kollar man arkivet så är den alltid med om det inte strular. Jag tycker det är en häst som är för bortglömd för att bara vara streckad på 2%

1 Emma Häggnäs 4% har ett bra läge och jag tror att man vill köra i spets men det kan kosta lite då. Oavsett får man ett bra lopp härifrån.

Rank V75-5
A 8
B 5-2-10-9-3-1
C 11-7
D 6-12



V75-6 Tvåhästarslopp tänkte jag men sedan fick jag tag i en 1%. Jippie

11 Digital Dominance 64% ska ju ha en bra chans då den är ett styrkefenomen de lux. Men tänk på att många kommer ha koll på favoriten och då kan det oftast bli långt fram.

14 Andre Wadd 13% hade jag nog kunnat spika om det inte var Flemming i sulkyn. När hästen får gå och göra sina lopp så vinner den allt som oftast. Flemming sover oftast bort sig i loppen och då blir det galet långt fram. Skulle Flemming våga köra så tror jag sen har bättre chans än favoriten

6 Center Teemer 1%
är mitt drag i omgången. Går framåt för varje start och är stark och oöm. Nu blir det spets och jag tror den körs där länge om man inte kommer fort bakifrån. Se upp säger bara!

12 Kalashnikov 7% tycker jag en riktigt bra häst som köptes för dyra pengar då jag satt bredvid vid auktionen. Blir ju bättre och bättre med åren tycker jag men jag tycker ändå den har svårt att räcka sig emot dom 3 första.

10 Hurricane Silas 3%
gillar jag som häst och jag vet att man håller hästen högt i stallet. Men det har inte varit den utveckling jag hoppats på. Men den har kapacitet att vinna detta.

1 Red Love Vici 6% har ju ett bra läge men jag tror det blir rygg ledaren här. Visst skulle den kunna skrälla men det krävs att dom andra lurpassar på varandra då.

Rank V75-6
A 11
B 14-6
C 12-10-1
D 9-8-3-13-15-7-4-5-2



V75-7 Underbar öppen gulddivision avslutar omgången!

2 Extreme 27% gav jag som en chansspik näst senast och på vilket vis den vann emot kanonhästar. Men även om den har hårdheten nu så gillar jag inte den som favorit även om det är första strecket. Tycker den ska garderas

4 Born Unicorn 19% tror kommer dominera guld under vinter då den har alla egenskaper som jag gillar. Kan lika bra dominera här med men jag vill se sen göra det i guld innan jag säger mer

6 Zarenne Fas 13% vet ju alla vilken kapacitet det finns i hästen. Men den behöver nu stå på alla ben och samtidigt få ett bra lopp. Kapacitetsmässigt tror jag det är få som kan mäta sig emot den men det gäller att det inte strular

7Upsate Face 17% ska man tro på familjen Kolgjini så är man redan i vinnarcirkeln. Men det kan bli tufft från spår 7 och den har en hård säsong bakom sig. Men ska absolut med på gardering

9 Esprit Sisu 14% läste jag att man spikar från fler håll. För mig är det obegripligt även om jag tycker hästen är bra nog för att vinna. Men från detta spår och jägers och i guld så rankar jag ner hästen.


Rank V75-7
A 2 4
B 6-7-9
C 1-8-12
D 11-5


Lycka till idag för det kommer ge bra betalt för 7an idag!

mvh jiwa
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SakanAA (+10), ms (+30), ajvide (+30), supermandus (+10), asgaya3141 (+5), znipstern (+7)
Jiwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td