Visa ett inlägg
Gammal 2021-10-29, 21:36   #8
tvablaa

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 7351
Standard

Köpte mig en andel på Snackisen, får passa på när jag kommer ihåg det i tid. Mina tankar i nuläget:
1: Fem hästar med chans som det känns med fördel för de bästa lägena. Har lite känsla för Bordeaux S men kan inte lämna Adde och Rackham utanför. Tror lite mindre på 7 och 9 men med dem borde det vara heltäckt.
2: Här verkar de flesta inne på att Ture L.A blir favorit till slut och det är nog rimligt, Johan verkar uppåt och Berglund spikar. Men Adielsson upp på Kilmister Boko är ju klart spännande och även 5 Dionysos LI kan öppna Goop låter påtagligt uppåt på The Eagle. Dessa borde räcka långt men kan nog löna sig att gardera här.
3: Tyvärr lär Barbaresco stiga en del och blir knappast singelprocentare till slut. Den är tidig liksom spetsfavoriten Red Mile Brodde som kanske blir favorit till slut. Global Beware kan nog vara hur bra som helst. Skrällen är väl Mystic Mom som möter lättare nu och kanske även Bear Hope som oftast gör det bra.
4: I vanlig ordning borde det vara nackdel för mellanvolten och egentligen borde det räcka med streck för 14 och 15. Men svårt räkna på 6 och väldigt uppåt på favoriten 3. Jag gillar dock inte Skoglund något vidare. 7 med Goop kanske sitter i spets och är tidig då.
5: De flesta är överens om att det står mellan Bugatti och Parker. Jag är inte lika säker, Bugatti tycker jag ofta är nerspelad men sällan levererar. Parker är riktigt bra men ny i klassen och lär få dödens. Tror mest på Unacerveza och tycke även det finns en del skrällar i Van Gils, Pre Calculated och Zurich As.
6: Det är lockande att gardera när procenten dragit iväg så. Men som jag minns det var DD trea i Harpers, förvisso efter invändigt lopp hela vägen men gick jämnt med Wild Love och Who's Who på upploppet. Hurricane Silas är helt tappad bakom och det finns en del tokskrällar ytterligare. Kalashnikov snackas upp på många håll och lär stiga betänkligt i procent. En eller många.
7: Hä har jag varit inne på Upstate Face sedan början av veckan. Hemmaplan och kommer från riktigt starka lopp. Som hästen sett ut så måste den ju vara en av de allra bästa f.n. Ogillar dock att spika i sista avd. Tycker att Zarenne Fas är mest intressant bakom där men alla de betrodda kan vinna. Wild Love är plötsligt ostreckad trots bra läge. Är det helt uteslutet att den håller spets? Esprit Sisu känns lite överstreckad från dåligt läge.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat