Visa ett inlägg
Gammal 2021-10-30, 09:09   #14
travanalys

Reg.datum: okt 2016
Sharp$: 258
Standard

Jackpottskrällarna:

MT Oscar känns som hästen i gänget i tredje avdelningen. Han har lärt sig att trava nu och då har resultaten kommit. Rådde inte på Laradja Vrijthout för fem starter sedan, krossade packet från dödens på Åby. Städade av Zarenne Fas som kommit till ledning för tre starter sedan, men blev diskad för trängning. Näst senast drog han alla sönder och samman över 3140 och senast var han andrahandare mot Oscar LA men inte frisk då. Säkert iordningställd till v75 på hemmaplan. Senast han gick ut efter vila (5 månader) vann han överlägset och Red Mile brodde var gott och väl 40meter efter då.

Devs Daffodil är ett toppsto som gick väldigt starkt förra hösten och minns bland annat hennes grymma avslutning då hon var en halv längd bakom Mellby Free. Har inte varit lika bra efter uppehållet men tycker att senaste insatsen visade att toppformen är på G igen. Då mötte hon mycket tuffare hästar från 40 tillägg och gränserna gick vid 300k för 20m och 900k för 40m då. Det här gänget kan hon blåsa på en långsida och blir det lite galopper så tror jag hon är livsfarlig. Den enda häst som jag gjort förtidsspel på hittills.

Jag varnade för Incredible Wine tidigare i år när han vann som 40-oddsare till 2%. Det här är en bra häst som vann v75 i maj före Unacervesa Broline. Har fått två lopp efter lite uppehåll och jag tror att senaste kortloppet, där han kördes upp i dödens, kan ha fått upp lite spring i benen. Körs säkert offensivt och jag hoppas på rygg ledaren med lucka till slut. såklart ingen given vinnare men lite skrällchans finns nog.
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat