Jag tankte ge mina tankar kort om det har. Jag har full forstaelse for att ni bakom Sharps vill ha den har mojligheten, inte bara till att tjana pengar sjalva utan for att fa medel till omkostnader. Samtidigt tycker jag dock det ter sig nagot markligt att det fram tills for nagon vecka sedan varit en ganska hatsk stamning mellan GB och vissa har och att medlemmar pa forumet nastan uppmuntrats att lagga ut deras spel anonymt. Personligen kan jag nog rakna de ganger jag ryggat personer pa GB pa mina fingrar sa mig ror det val egentligen inte sarskilt mycket. Det jag ar orolig over ar hur manga spelare fran Sharps som kommer forsvinna till denna nya tjanst.
For egen del tror jag att jag hade fortsatt vara ganska aktiv i chat och pa forum aven om denna forandring genomfors, atminstonde till en borjan. Sharps ar ett fantastiskt community pa manga satt. MEN. Jag tror faktiskt inte att jag skulle lagga ut rekar (Pro Yakyu) till samma utstrackning da jag hittills sett det som ett satt att betala tillbaka Sharps och andra rekare for det jobb de gor. Forsvinner de jag ryggar blir Sharps mer ett stalle att folja matcherna pa.
Jag ar inte frammande for att betala for rekar (det har jag gjort pa flera stallen innan) men kommer inte gora det for valdigt sma marknader och definitivt inte for rekar som kommer fran folk jag bedommer omogna for betting (ingen namnd, ingen glomd).
Sa jag antar att min fraga till KP ar, har ni planer pa att inkludera nagon av Sharps medlemmar (inte GB d v s) i denna tjanst?