Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-07, 23:21   #63
timadolf
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 185
Sharp$: 2374
Standard

Jag e kluven, det kan bli sämre stämning men det e samtidigt upp till var och en.
Om en duktig rekare vill tjäna pengar och marknaden e villig att betala så e det ju bara att köra. Problemet med vår lilla "pöl" i Sverige e att spelen slashas, folk limiteras och blir bannade från bookies. Jag har sagt det förut att Genuine e väldigt bra för kassor med ca 10 000-30 000 kr. Det som händer i vår "lilla pöl" e att folk stressar som fan för att kunna lägga de här spelen. Men det e upp till var och en att reka och rygga på bästa sätt. Det jag inte gillar e allt jävla gnäll och folk som nästan gråter. Låt människor hjälpa varandra med att bygga upp rullar utan avundssjuka och massa gnäll.
Folk får ha vilka mål de vill med betting, vissa vill synas, andra vill umgås, men de flesta har ett och samma mål, ATT TJÄNA DEG!

Vi i Sverige e antagligen 15-20 år efter USA med det professionella tänket med att kunna försörja sig på betting.
Jag ger grönt ljus för sharps/genuine!
Jag vill gärna bli kund och TJÄNA DEG!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat