Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-07, 23:22   #64
maddmax
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mars Visa inlägg
Som det skrivits tidigare i tråden kommer kraven på eventuella touts vara stenhårda - hög roi (då snackar vi 120%) över många spel i spelbara ligor. Som jag ser det finns det inte direkt någon som når upp till detta i nuläget av de rekare som finns på forumet och bidrar med spel gratis så för att nån skulle göra det inom överskådlig tid ser inte speciellt troligt ut. Det kommer vara väldigt sällsynt att kunna klara kraven för att bli en tout på sharps.

(De riktigt duktiga ligger runt 110% om du kollar listan över spreadsheets)
Finns sakerligen rekare pa Sharps som kan komma upp i c. 120% aterbetalning for individuella sporter. Och vad ar "spelbara ligor"? Innebandy och volleyboll?
Personligen ar jag villig att betala for 112% aterbetalning om personen ifraga omsatter tillrackligt mycket pa en etablerad marknad men det hor val egentligen inte hit.

Hursomhelst.. Eftersom du tar upp kraven har jag en annan fraga. Jag vill inte vara kritisk mot nagon individuell person men kommer dessa krav endast bygga pa statistik?

Jag vill avsluta med att saga att jag onskar er lycka till oavsett vad som hander. Det jobb du lagt ner pa Sharps ar fantastiskt och jag beundrar dig verkligen mars.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat