Citat:
Ursprungligen postat av maddmax
Finns sakerligen rekare pa Sharps som kan komma upp i c. 120% aterbetalning for individuella sporter. Och vad ar "spelbara ligor"? Innebandy och volleyboll?
Personligen ar jag villig att betala for 112% aterbetalning om personen ifraga omsatter tillrackligt mycket pa en etablerad marknad men det hor val egentligen inte hit.
Hursomhelst.. Eftersom du tar upp kraven har jag en annan fraga. Jag vill inte vara kritisk mot nagon individuell person men kommer dessa krav endast bygga pa statistik?
Jag vill avsluta med att saga att jag onskar er lycka till oavsett vad som hander. Det jobb du lagt ner pa Sharps ar fantastiskt och jag beundrar dig verkligen mars.
|
Vad som är spelbara ligor är en diskussion vi får ta, jag kan ju personligen tänka mig att kostnaden för en person kan vara baserad på djupet i ligan men poängen var att klargöra att det kommer inte bli något braindrain från forumet - jag vill se det tvärtom istället att vi nu har ett braindrain när folk drar för att tjäna deg på andra sidor och då inte känner att det är värt att stanna på forumet heller - detta vill vi motverka.
Huruvida kraven endast bygger på statistik så kommer nog inte fallet att vara. De eventuella toutsen måste ju ha en viss historia och trovärdighet, inget man bygger upp på en månad.
Tackar för dina ord och vill också tacka dig för ditt egna engagemang här på sidan - sidan är ingenting utan medlemmarna och det är något vi är fullt ut medvetna om!
Edit: Tycker inte vi ska hänga upp oss för mycket på siffror heller.. en spelare som har 110% ROI är förbannat bra men normalt har man för dåligt underlag för att säga att denna spelare klarar 110% i längden.. en spelare med 120% på samma antal spel får ju ses troligare att kunna prestera 110%+ i längden t.ex.