Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-08, 00:21   #68
Wagner
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2209
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
De som spelar kommer få en förvarning när spel släpps samt sport/marknad. Därmed kommer alla kunna vara inloggade på sina sidor och när spelet släpps lägger de sina bets. Alla kommer därför placera sina spel samtidigt och bolagen hinner inte med att justera sina odds.

Precis som RAS ungefär.

Självklart uppstår limiteringar förr eller senare men det är inget man som expert kan ansvara för utan den ligger på varje medlem.
Självklart ska skojarbolag undvikas samt andra kriterier med som jag skrev i något tidigare inlägg.
Då vill det till att alla först snackar ihop sig så att max 1-2 spelar hos samma bolag och inte samma gubbar varje gång heller. Låter det genomförbart?

För annars väntar stora problem runt hörnet och då tänker jag inte på limitering som vore en smekning mot vad som kan hända. Ni ska få en ledtråd: Läs på om bolagens regler för syndikatspel.

Ähh, va fan. Jag bjuder på en. Expekt i det här fallet.

Citat:
4.6
Kunderna skall registrera sina vad såsom privatpersoner. Upprepade önskemål innehållande identiska val från samma eller olika kunder kan sedermera bedömas ogiltiga under följande förutsättningar:

4.6.1
När det enligt EXPEKT.COM's mening är sannolikt att kunderna agerar i överenskommelse eller som ett syndikat.

4.6.2
När två eller flera ansökningar om vad placeras efter varandra inom ett kort tidsintervall.

4.7
I samtliga fall under 4.6 har EXPEKT.COM rätt att betala ut endast den summa som motsvarar den summa som skulle ha accepterats vad gäller en kunds placering utav
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat