Vi behöver inte pengar för egen vinning eftersom vi redan tjänar bra summor varje månad på vårat eget spelande, men det ligger, som det alltid har gjort, i våra intressen att utveckla Sharps till något större.
Precis som när vi lanserade så var det för att fylla ett tomrum, en sida där de mer erfarna sharpsen hängde och ingen blev kapad längs vaderna för att hans rek inte gick in. Det har vi lyckats med, vi är där och nu vill vi utvecklas mer.
Ni ska veta att vi inte gör detta för pengarna, för hade vi varit ute efter dem hade sidan mer sett ut som R&K. Vi kommer inte förändra ett vinnande koncept, utan istället utöka det och visa branschen hur en tout-service ska skötas samtidigt som vi ger tillbaka till det existerande communitiet genom att låta er ta del av toutsen spel i utbyte mot Sharp$, genom att tvinga aspirerande touts att reka med stor framgång på Sharps innan de ens blir tilltänkta som touts här. Planerna är att hålla kompetensen inom Sharps samtidigt som vi attraherar nya användare hit.
Ingenting är heller spikat när det gäller det mesta, så vi kommer självklart att lyssna på era åsikter, men i slutändan är det, som det alltid har varit, vi grundare som tar de slutgiltiga besluten om Sharps framtid.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
- To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: timadolf (+3)
|