Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-08, 07:48   #73
comprende

comprendes avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

försöker läsa ifatt vad som hänt och sagts om detta. har jobbat natt men håller mig vaken ett tag till för att backtracka mig i ämnet, sharps engagerar.

vad tänker man om detta citat från chatten tex

Spoiler:
"(20:32:55) yertle: "Finns mycket d?ligt, och mycket bra med Sharps. Det negativa ?r att dom ?r sj?lviska och denna satsning g?r dom inte f?r v?ran skull, utan f?r att dom ska bli st?rst och erbjuda dom b?sta spelen. Dock menar jag att den ?r v?ldigt intressant d? m?jligheterna blir l?ngt st?rre d?r. Planen ?r att d? helt kunna leva p? att ge ut tipsen och inte ens spela sj?lv, som det ?r nu har jag lagt flera tusen p? mina egna objekt och spelat ner"

känns som ett konstigt sätt att se på sina ev. framtida sammarbetspartners, sharps är alltså själviska enligt nån på GB, var är respekten som borde finnas mellan dessa två parter. "since long gone" om ni frågar mig, och nu ska man samköra....nja. lite som de rödgrönas projekt typ.

måste plöja igenom mer.

hittar detta citat av KP: måste få kommentera den senare delan av vad KP säger.
Spoiler:
(21:37:50) KP: Grejen ?r att ingen tvingar n?gon att k?pa deras spel. De har redan sin kundstock. Det vi g?r ?r att vi f?rflyttar den till oss

vet naturligtvis inte om jag har rätt men skulle förvåna mig kraftigt om inte stora delar av alla som nu köper spelen hos GB är members här på sharps. så nån förflyttninga av "kundstocken" tror jag inte på. men det vissar sig väl när detta går i hamn om antalet medlemmar ökar i högre grad än normalt.

jag har inte röstat men känner mig så här långt försiktigt negativ till denna ide.
har egentligen mer att säga men känner mig trött nu och behöver sova efter nattskiftet. tror nog att denna diskussion fortsätter så man får fler chanser att yttra sig i ärendet.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat