Pärsk också! Veckan starta lika förargligt som förra med två målfototorsk på lunchen. Klen tröst att man sätte V4 när den bara gav 500.
Blir hårt att ta sig upp på pallen i DD-mästaren nu, topp 3 ligger på 86k! Ska väl göra ett desperat försök ändå, det ser ut att finnas förutsättningar för en duglig utdelning ikväll (läget har iofs redan blivit desperat verkar det som, jag la till och med in spel på galopp-dubbeln igår

).
DD-1
Acclaim
-Startar igång igen, och trots att det är hans årstid borde det väl vara garderingsläge. Han börjar ju bli till åren och borde väl behöva ett lopp efter ett såhär långt uppehåll.
Access Tooma
-Helt klart min vinnare här! Gjorde comeback senast, inget extra men nu bör det vara tillräckligt med form för att slå det här gänget.
Super Light
-Väldigt svårbedömd men såg pigg värre ut i senaste starten! Har varit struken sedan dess och det är lite långt mellan starterna, men det verkar inte ha varit något allvarligt.
Surtees Hanover
-Dåligt med segrar men har mest varit ute mot eliten också. Inte sämre än någon annan här.
DD-2
Feseth Nils
-Mitt val i ett ganska svårlöst lopp. Har felat bort mycket pengar och raden han har nu bör vara kraftigt oddshöjande. Bra vinstchans om han är på humör att trava.
Höstbo Fredrik
-Lite av en vinterhäst som förmodligen kommer bli helt ostreckad den här gången. Är han på rätt humör kan han helt klart vinna det här, trots det hårda motståndet!