Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-08, 14:45   #80
dgothe

dgothes avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1076

Sabermetrics-Test MLB
Stats: 236 - 128 - 4
ROI: 109.75%
Vinstprocent: 65.00%

Standard

Min högst personliga gissning är att detta är ett resultat av vad som hände med GBs picks och Sharps. Det är Genuine-gänget som är de verkliga vinnarna här då de nu kan köra sin betaltjänst med Sharps i ryggen istället för som konkurrent som lägger ut deras picks gratis.. konkurrent är väl fel ord, men ni förstår vad jag menar, LS et al behöver helt sonika inte oroa sig för att deras picks kommer läggas upp i Service Play delen här längre.

Sharps.se och dess användare (ni, jag, och crew) är dock sekundära vinnare då siten i sig kommer få lite mer pr via duktiga rekare (som gjort sig kända utanför Sharps), rekarna kommer (förhoppningsvis) vara aktiva i communityn utanför de som betalar. Dessutom, den del av inkomsterna tillfaller sharps.se kommer användas till att förbättra siten både prestanda-mässigt, men även innehållsmässigt (tävlingar mm).

Som jag ser det är det är det både för och nackdelar.. och jag tycker det var en viktig erfarenhet som toloiten delade med sig av där uppe. Så länge man verkligen utvärderar utvecklingen löpande och ser hur communityn påverkas och agerar efter det så kan det nog funka, men glöm inte bort att det är framför allt de som är här idag som har hjälpt till att göra Sharps till vad det är.

Så, nu har jag kommenterat. Jag förstår att det är mitt inlägg alla väntat på så nu kan topicen stängas.. *host* ;-)

-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
dgothe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat