Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-08, 18:24   #89
Lazlo
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25126

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

När sidan startade så va det väl lite i en motrörelse mot alla den mängd sidor som tog betalt för sina, enligt sharps, "dåliga" spel eftersom det va snålt och dåligt att ta pengar av folk och här på sharps skulle allting alltid va gratis och alla skulle dela med sig till alla... vi som "fått för oss detta" kanske har kvar bilden av hur allting målades upp när sidan startade men det numera har blivit än liten förändring i frågan och därför förstår du inte vad vi pratar om? Jag tycker det är bra om det nu är så att det svängt lite i frågan då det va en enligt mig ganska naiv inställning för givetvis så är en bra betalspelstjänst ett lysande koncept för samtliga parter, de som betalar en slant får spel som de vinner mer på än vad de betalar för att få dem, den som rekar får betalt för tiden den lägger ner på att hitta bra spel och de som driver sidan kan få en liten extra slant för tiden de lägger ner på att driva den!

Nu vet inte jag hur hierarkin är uppbyggd här men det verkar vara du mars och kp som har störst intresse av att driva det här vidare medan iCash och Boone som va heta på gröten då sidan startade och va lite emot kassa betalsajter verkar tycka det här är aningen olustigt och strider mot vad de egentligen tycker, tänker och vill!? Den bilden har jag fått iaf...

Lyckas ni med att få till allt som ni säger så är det fantastiskt bra och jag hoppas det då ni kommer kunna sälja otroligt fina spel till en mängd medlemmar men som sagt så bör ni prata ihop er, detta har blivit rörigt, orimliga krav, som nån sa så lär det inte bli många från GB som kan reka som touts via sharps. Så kör ni på det ni anser bäst, jag tycker som sagt ni ska ge det ett försök, det är ett naturligt steg att ta för utvecklingen av sidan det lustiga är dock att det känns som det strider lite emot vad ni ville från början, men vafan alla har väl rätt att ändra sig, man bör dock stå för det isf!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat