Visa ett inlägg
Gammal 2022-01-06, 15:12   #3
BroderH

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 5974

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Mina funderingar inför lördagen:

V75-1
Funderar på att spika 8 Champ Lane. Klart bästa hästen i fältet. Hyggligt startsnabb så mycket talar för att Örjan kan köra framåt och överta tidigt. Streckprocenten tas ner av startspår och det faktum att det är V75-1 så många vill gardera. Det tackar vi för!

V75-2
9 Oskar of Sand blir (för) stor favorit. Möjligt att det är bästa hästen i loppet, men bakspår och första gången på V75 gör att jag garderar. Bakom kan nästan vem som helst vinna så jag målar på och hoppas på skräll.

V75-3
En ihålig Gulddivision. Fyra hästar är streckade: 1, 4, 6, 7. Mycket talar för att någon av dessa vinner och loppet känns heltäckt på dessa fyra.

V75-4
Öppet stolopp så en eller alla är frågan? Lutar åt att jag spikar 15 Florist. Mycket skrik på henne förra veckan, så hon gick i mål med rubbet sparat. Andra förutsättningar nu med 40 m tillägg, men i gengäld möter hon bara ston. Jag tror hon är tuff nog att runda dessa och spelprocenten blir nog inte allt för hög.

V75-5
Startrusning att vänta. Jag streckar 2, 3, 4, 5 samt tar med skrällen 10 Woodbury Wine som känns väldigt bortglömd här. Blir det den körning jag tror från start så är det inte många som står emot Woodbury Wine till slut. Hon hamnar troligen bra till också med startsnabba hästar framför i starten.

V75-6
Ytterligare ett klurigt stolopp. Jag har imponerats av 11 Donna Summer som sett strålande ut på slutet. Kanske man vågar spika henne? Annars ett väldigt öppet lopp.

V75-7
2 Four Guys Dream och 4 Sweetman är de enda streckade i nuläget. Kan mycket väl bli körning mellan dessa två från början vilket öppnar för en tredje? Vem det blir är svårt att bena ut och jag streckar så långt jag har råd.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+3)
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat