Visa ett inlägg
Gammal 2022-01-29, 12:55   #20
BroderH

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 5974

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Jag tar tjuren vid hornen och spikar i kallblodsloppet!

Magnus A är ju uppe i 10% och vinnarspelet sjunker hela tiden. Magnus är ganska säker på att han har spets från bricka 1 och det var härligt att höra intervjun med honom. Jag gör ett mindre bolagsspel med mina närmaste och litar på att han reder ut detta. Sundbo Nova älskar kortlopp och går bra från ledningen, Det blir för dyrt att gardera loppet annars och det är ju utdelning på 5 och 6 rätt också, hehe

Jag la ut V86 systemet PÅ (sharps) i onsdags och såg loppen i efterhand sent på kvällen innan jag la mig.. . och litade på att systemet jag skrev av på anteckningsblocket var rätt. Men då jag sprack på Örjan (11:an) så var ju kvällen förstörd. trodde jag.! I går morse skulle jag spela på handbollen och såg plötsligt en massa tusen på kontot.... vad i glödheta är detta för nåt? Jag hade glömt att jag, när systemet skulle lämnas in, tyckte att det var för "billigt" så jag klämde dit en häst till i ett spikat lopp. Och det var den jag "sprack" på Örjans från bakspår. Roligt med sådana positiva överraskningar!!!
Kallblodsston brukar normalt sett ha väldigt svårt att slå killarna från lika start, och propparna brukar ofta ge dem 20 m gottgörelse. Nu är det lika start. Är hon så pass bra tycker du?
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat