Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-10, 18:03   #39
tjuve

tjuves avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 838
Standard

Har sedan tidigare spelat:

Milan - Palermo ö2.5 @ 1.83

Har egentligen ingen matnyttig motivering utan går mest på känsla här efter att ha sett de senaste matcherna. Man märker på laget att de har påverkats av de offensiva nyförvärven. Laget tänker offensivt och det känns som att de hela tiden har en vilja att spela "anfallsglad" fotboll. Med en medelmåttig försvarslinje och ett hungrigt Palermo med Pastore som verkligen tillför energi tror jag på en böljande ochc målrik tillställning.

Inne på följande spel (ej lagda)

Catania - Udinese: Att bortalaget inte gör mål / Underspel

Catania har släppt in 8-8=0 i målskillnad, 4/5 hemmamatcher har slutat under 2.5 medan Udineses 2/5 bortamatcher har slutat under. Oddset är för dåligt, men är inne på att spela bortalaget att inte göra mål, eller resultatspel (0-0, 1-0)

Newcastle - Blackburn ö2.5

Här ser jag värde i 2.03 hos Pinnacle. Newcastle har ruggig energi just nu efter seger mot Arsenal och jag skulle tro att de inte räds Blackburn hemma på St James' Park. Jag tror snarare att de i så fall drabbas av hybris vilket öppnar för kontringar (Blackburn á la 10/11 = långbollar). Statistiken talar för över (4/5 hemmamatcher för skatorna har slutat över. 3/5 bortamatcher för Bburn slutat över).

Hoppas det inte blev alltför rörig layout/språkmässigt