Visa ett inlägg
Gammal 2022-03-15, 23:00   #32
maximalvinst

Reg.datum: dec 2015
Sharp$: 12577

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maximalvinst Visa inlägg
Spel 15.3

Resultatet hittills i denna dagbok är 41-32, vinst% ligger på 56.16 och ROI +4.51. Jag spelar ett till spel idag!

Fotboll, Bahrain (Division 2)
Qalali - Al Ittihad: över 2.5 mål
Odds: 1.72 (Unibet) kl 16:30

Jag spelar över 2.5 mål i denna match. Jag hittade denna match på Unibet, sökte matchen på Oddsportal också men hittade inte denna där. Vet inte just nu på vilka andra bolag man kan spela på denna match.

Ser vi på Qalalis matcher denna säsong är man 16-11 över 2.5 mål. Ser vi på Al Ittihads matcher denna säsong är man 18-6 över 2.5 mål. Totalt blir detta 34-17, vilket är 66.6% och betyder 1.50 i odds.

Ser vi på Qalalis hemmamatcher denna säsong är man 9-5 över 2.5 mål. Ser vi på Al Ittihads bortamatcher denna säsong är man 8-3 över 2.5 mål. Totalt blir detta 17-8, vilket är 68% och betyder 1.47 i odds.

Qalali har släppt in 1+ mål i 15 raka hemmamatcher. I Ittihads 7 senaste matcher har båda lagen gjort mål. Ittihad har gjort 1+ mål i de 12 senaste bortamötena med Qalali. Ittihad har släppt in 1+ mål i de 9 senaste matcherna.

Spel 15.3

Jag väljer att spela ett NHL-spel inatt, som börjar om ca en timme!

NHL
Montreal Canadiens - Arizona Coyotes: Arizona team över 26.5 skott på mål (inkl övertid)
Odds: 1.90 (Unibet) kl 00:00

Jag spelar här Arizona över 26.5 skott på mål i matchen. Jag tycker att denna total är lite för låg sett till hur många skott per match Montreal släpper till. Detta är två bottenlag i NHL, och i mål inatt för Montreal står den orutinerade Sam Montembeault. Montreal har en hel drös med skador, 3 målvakter och ganska många defensiva spelare.

Arizona får hål på denna målvakt genom att skjuta mycket, och det tror jag man fått order om här. Arizona snittar 25.9 skott på mål, medan Montreal släpper till hela 33.9 skott per match. Det är bara 3 lag i NHL som släpper till fler skott på mål.

Räknar vi ut snittet här så blir det 29.9 skott på mål för Arizona.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat