Visa ett inlägg
Gammal 2022-04-21, 15:54   #17
addictedtoraw
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 72
Sharp$: 1273
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av siarmo Visa inlägg
Har blivit ombedd från atg:s sida att skicka in de 3 senaste lönespecarna & ett 30 dagars kontoutdrag från lönekontot ....Allt för att reda ut hur jag har råd att spela...Har kontaktat mina spelkompisar och ingen av dem har tillfrågats.
Är ingen storspelare utan kan spela för en tusenlapp eller 2 i veckan och har lyckats gå + de senaste åren.
Vägrar skicka in uppgifterna då jag anser detta som överförmynderi.
Verkar som jag blir nedsläckt tills jag kommer på bättre tankar.
Någon fler här på Sharps som drabbats?
Mig har det hänt två gånger! Fick höra att det var lugnt och att man hade köpt min förklaring att jag var en hårt arbetande svenne banan med spelintresse. Fine, tänkte jag.
Men nu hörde dom nyligen av sig igen och undrade om jag inte hade blivit en kriminell penningtvättare sedan vi senast hördes av? Skickar du inte in alla papper pronto stänger vi ditt konto. Tonen var otroligt trevlig. Nästan som om vi vore polare från förr.

Det är ju helt jävla sinnessjukt. Vi har ett skuggsamhälle som bara växer och bygg/städ/restaurang är så svart att dom tappra vita knäar. Men nej, det viktiga är att sätta in alla resurser på att få svenne banan att tröttna på spel hos farbror staten.

Man blir Sååå jävla trött! Urgh.
addictedtoraw är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat