Citat:
Ursprungligen postat av RobinD
Du kanske ska ta reda på vad som gäller innan du gör insättningar.
Har du Mastercard så kan inga insättningar göras på kortet utan måste gå till bankkontot som är kopplat till kontot.
Du kan inte föra över till MB om du gjort insättningen via en annan metod. Inte unikt för pinny utan för hela bookie-världen i princip.
Och de har säkerligen omsättningskrav för sina insättningar till bankkonton för att varje transaktion kostar pengar och varför skulle de ta smällen?
Förstår inte varför folk envisas med att göra transaktioner via VISA/Mastercard istället för NB om inga särskilda skäl ligger till grund för det.
Sen är det ju bra om läser reglerna innan man skäller på bookien, du har ju själv accepterat villkoren.
|
Visste att du skulle komma och leka smartass Robin.

Jag väntade mig argumentet "men du borde läst igenom villkoren innan!". Jo det borde jag kanske, men jag har bara inte varit med om det här förut på något annat av de 30 bolag jag använt och förväntade mig inte det här. Jag säger inte att de gjort något "juridiskt fel" eftersom det tydligen står i deras avtal, men det är inget jag blev imponerad av. De gjorde btw ett misstag och erkände det nu i mail, de ville från början inte ens betala ut trots att jag omsatt hela insättningen.
"after carefully reviewing your account we noticed you have placed a fair amount in wagers, therefore you are entitled to request a payout."