Visa ett inlägg
Gammal 2022-05-27, 01:15   #2
Dahle

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

Fyller på lite grann
Spets brukar vara viktigt dessa dagar

V65-1) Snabbast ut tror jag är favoriten nr.5 Cindirella Jet. Kan få lite svar av SP med nr.3, men jag tror 5 blir släppt till spets och bör ha god chans o leda runt om. Gocciadoros hästar brukar maxprestera just denna helg. Gjorde ett bra lopp sist i skitväder, dödenskross, men åkte dit mot nr.12, som lyfte med i ryggen. Dessa båda var långt före alla andra och jag tror på en ännu bättre prestation denna gg. Kan vara en spik. Värst emot kanske Nurmos andra häst nr.7

V65-2) Svårt och säga vem som spetsar, då det är många orutinerade. Men gissar på att Örre gör allt för att hålla ut de övriga och tar sig till ledningen. Kommer gardera loppet.
Intressant ändring på Joy Sisu biké o bfro ffg.

V65-3) Nämnde Your Dreamlove i analysen ovanpå är intressant. Connys nr.4 BBK behövde genomkörare sist, nu tror jag den kommer göra ännu bättre lopp och det är mitt första streck. Kanske kan komma till spets och då ska den slåss. La Sassicaia har gjort många fina lopp och kan överraska. Men undrar om inte Gocciadoros är värst emot Connys.

V65-4) Här tror jag Gloster Gladiator tar spets. Rosleff är en duktig lärling och leder länge. Utg

V65-5) Här ser det ut som nr.3 Mission Beach tar spets. Spets är viktigt som sagt, men jag tycker den är överspelad. Första häst i mina ögon bör nr.5 Adorni G vara tät följd av nr.8 C.You Again
Det måste va enorm förbättring med Erik i sulkyn i jmf mot Fleming. Men här blir det o måla på.

V65-6) Långlopp, då är inte spets lika avgörande. Men det ser ut som Mika F leder i början av loppet, får se vem som är först fram för att överta. Velten S är iallafall första hästen i loppet för mig, men Erland kan köra bort det mesta, vilket vi såg häromdan.
Robban har en stark rackare och den kan göra loppet själv.
Borttappade nr.13 och nr 14

Sitter på tåget mot Stockholm när det hela avgörs och jobbar in spelkassan till helgen.
God tur allihopa!!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
travanalys (+5), DIF (+10)

Senast redigerad av Dahle den 2022-05-27 klockan 01:19.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat