Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-12, 14:49   #38
RobinD
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Warg Visa inlägg
Visste att du skulle komma och leka smartass Robin. Jag väntade mig argumentet "men du borde läst igenom villkoren innan!". Jo det borde jag kanske, men jag har bara inte varit med om det här förut på något annat av de 30 bolag jag använt och förväntade mig inte det här. Jag säger inte att de gjort något "juridiskt fel" eftersom det tydligen står i deras avtal, men det är inget jag blev imponerad av. De gjorde btw ett misstag och erkände det nu i mail, de ville från början inte ens betala ut trots att jag omsatt hela insättningen.

"after carefully reviewing your account we noticed you have placed a fair amount in wagers, therefore you are entitled to request a payout."
Svarade bara på dina frågor eftersom du inte har koll på att vissa kortleverantörer inte tar emot insättningar t ex. Skönt att det löste sig då var allt i sin ordning då. Men det är ju en fördel om man vet vad man ger sig in på. Även om de nu erkänt sitt misstag så fungerar argumentet "du borde läst avtalet".

Rätt lätt att irritera sig på hur bookies väljer att hantera olika ärenden men i de flesta fall har de rätt och vi fel. Och följer de avtalet är det tyvärr inte dålig service.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat