Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-12, 15:17   #40
RobinD
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Warg Visa inlägg
Du förstod inte riktigt min poäng. Jag vet att de har sin juridiska rätt att påstå allt möjligt rubbish som de kan ha knåpat ned i användarvillkoren eftersom jag inte läst dessa, har ingen aning om vad som kan stå. Det jag menar är att det är en negativ sak att de har restriktioner på uttagen. Ett gratis i månaden är sämre än de flesta men ändå okej eftersom Pinnacle hanterar större mängder $, men när de kräver att man skall omsätta insättningen så är det en dålig egenskap hos bookmakern - jag trodde de var bättre än så. Förstår du nu? Jag blev negativt överraskad helt enkelt eftersom jag aldrig upplevt samma sak hos andra bookies.

(Och jo, mitt kort "tar emot insättningar" övriga bolag betalat ut på samma kort jag gjort depositionen med. Det har något med deras policy att göra, för att förhindra "frauds" I guess)
Förstår vad du menar, allt som inte gynnar än själv är ju negativt ur eget perspektiv. Men om du nu visste svaren på frågorna så varför ställa dem? Problemet du beskriver finns ju hos alla bookies i princip bortsett från att pinnacle begått ett misstag när de kollat din omsättning.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat