Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-12, 17:34   #44
Mimosa64
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 13
Sharp$: 55
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Warg Visa inlägg
Det var så att jag hade omsatt min insättning en gång, men jag klagade och då sa de "Sorry, after further review we have realised you are eligible for a withdrawal" ungefär så. Men är det så att bankuttag kostar för dem men inte uttag via kreditkort? Eller är det bara så att desto högre beloppet är desto högre avgift för transaktionen, jag tänker då på att jag gjort 5 uttag på en månad på andra bolag utan problem (Expekt, Bet365, Nordicbet) - men då bolag som hanterar mindre summor och jag har även spelat för lite mindre summor. Jag blev bara negativt överraskad, trodde att bolagen på något sätt kalkylerat in sådana utgifter och med tanke på att Pinnacle redan begränsat det till ett gratis i månaden så trodde jag inte att det skulle vara som det var.

Jag blev också förvånad att jag inte fick ta ut trots att jag hade bettat lite. Fick trots det betala för mig att ta ut. Har andra bookmakers som också har en fria uttag per månad. Om jag inte minns fel så var det inga problem att ta ut om man inte hade omsatt sin insättning. En av dessa bookmaker till och med förvarnade mig att jag höll på att få en uttagsavgift på $25 då jag var på väg att ta ut en gång till i samma månad. Tackade och väntade bara ett par dagar tills det blev ny månad, tog ut pengar då.
Mimosa64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat