Visa ett inlägg
Gammal 2022-06-18, 17:28   #28
travanalys

Reg.datum: okt 2016
Sharp$: 258
Standard

Spikar som alla Don Fanucci och kompletterar med en till Örjanspik i Frozen AF. Tror på ledning runt om där men idag kanske man behöver rycka huvan. Hon satt fast med rubbet bakom Bara Mahara på V75 näst senast men nu bär det av till ledning och motståndet ser enklare ut än då. 2 och 3 har ej visat startsnabbhet i volt och 1 vill förmodligen släppa, den ger sig i ledning. Förstår inte att Grappelli har blivit så hårt spelad. Hoppar "alltid" i volt och hoppat enda gången den gått barfota. Även om han får runt den felfritt så lär det bli tappstart och att han skulle runda gänget sedan tror inte jag på... 4-5% kanske är rimligt...

Tim Jerry är mitt bästa drag idag. Han gick 12,5 sista varvet när de provade barfota för första gången. Tempotorsk då men intrycket var bra och hästen kan öppna fint. Kuskplus dessutom och bara 5%, borde nog vara det tredubbla.

Anthem hade jag inte en tanke på att strecka, men jag drömde att den vann inatt och skulle inte förlåta mig om jag inte litar på mitt undermedvetna, så den får ett lyxstreck när jag ändå ska gardera...

Björkeviking är inte så tokig och slipper möta de finska kallblodsfantomerna nu. Ska gå barfota som vid segern för fem starter sedan och jag tycker att hästen ser fin ut. Dock är väl Tangen Frikk överlägsen i felfritt lopp, men det kan man ej lita på.

Mellby Ironman är förstastrecket i första men garderar på där. Olle nämnde Just Celebration och den är ofta underskattad. Lite förvånad att den fortfarande är under 2%.

Spännande kväll, nu tar vi miljonerna!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+7), znipstern (+7), Ace (+7)
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat