V75 Axevalla 23 juli
ÄR DET POLITISKT KORREKT att starta V75-tråden redan på måndag?
Jag spelar sällan några andra spel i veckan om jag inte får napp på nån startbevakning, då kan det bli ena tia vinnare. Men det är kul att börja filura på lördagens höjdarspel redan nu. Som vanligt har jag blockerat streckprocent så jag vet inte vilka som är favoriter, men man kan ju ana sig till vissa.
Avd 1:
Voltlopp. Då blir det kryss för 1 CHAMP LANE och den ser ju inte illa ut. Sen åkte jag ju på en startbevakad häst, 5 ARVID S.H. Skitspår nu men jag slipper åtminstone Fredrik Persson. Litar mer på Uhrberg De var ju tvåa bakom Beckham senast. Sen tror jag mycket på 11 UNICO BROLINE. Djusarna kan nog knipa ett par vinster idag och spår 11 är ju inte fel i volt, speciellt om det skulle bli omstart.
Avd 2:
En god Djuse-chans till. 9 REAL SCOTCH har varit lysande och nu blir det skoryck bak. Kan vara en spik-idé.
Avd 3:
Kortlopp auto och 5 GRAND PRINCESS är norsk och körs av Örjan, Jag skulle spy ävja om den vann och jag inte hade med den. Sen har vi en Djuse som har hög kapacitet; 8 HIGH LINE PELLINI. Den måste med. Jag har några eventuella som jag måste fundera på mer. Det kan skrälla här.
Avd 4:
Volt och 1 GIANNAS LOVE åker med. Lite otrolig men det är ju ändock Örjan! 8 READLY´S DREAM med Unter ser ju giftig ut. Den tar vi!
Avd 5:
Jag prickar spontant för 1 L.L. ROYAL och 9 TURE L.A. Det är allting något att börja med.
Avd 6:
Om jag bestämmer mig för att spika släpper jag mina statistikprinciper, Därför blir det spik på 6 UNDER ARMOUR och jag ratar en etta i volt. Sånt kan komma att göra väldigt ont.
Avd 7:
En ännu äckligare spik avslutar;11 BLE DU GERS. Kom igen nu, Uhrberg!!!
En liten början till lördagens fest, ännu så länge för endast 12 kr. Jag bygger väl på det lite blygsamt när det kommer in intressanta idéer...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: Trinity (+7)
|