Visa ett inlägg
Gammal 2022-07-23, 10:22   #6
Gotland
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 930
Sharp$: 6368
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Brooke81 Visa inlägg
Hej @Gotland

Du har rätt, jag ansåg också att ATG var ett säkert företag fram till incidenten.

Jag är också bekant med betalningsproblemet under Midsommar som du nämnde, men jag tror att det bara var en olyckshändelse.

Vid det här laget har jag troligtvis uttömt alla enkla eller logiska sätt att hantera saken med ATG på, efter att de stängde mitt konto med alla medel på. Jag kommer inte att ge de exakta uppgifterna om värdet som ATG har undanhållit, men det är en större summa (>500 000 SEK).

Avstängningen är inte resultatet av en stor engångsvinst. Min uppfattning är nu att ATG helt enkelt inte ville att jag skulle spela eftersom jag vann för mycket. I stället för att stänga mitt konto och föra över kontomedlen till mig bestämde de sig för att göra anspråk på pengarna som sina egna, inklusive summan av min första insättning på kontot, och de har inte kunnat ge mig en rimlig förklaring varför.
Låter fortsatt väldigt konstigt och inget jag någonsin hört talas om på något av de statliga bolagen. Något måste de ju hänvisa till? Vad får du för svar av [email protected]?

Annars är det ju bara att anmäla till https://www.arn.se/ och sedan tipsa https://www.spelinspektionen.se/om-o...kontaktcenter/

Statliga bolag lär få svårt att stå på sig och behålla dina pengar om du inte brutit mot några regler. Så har du helt rent mjöl i påsen så borde du ju vinna ett sådant ärende utan minsta problem. Sexsiffriga belopp skulle åtminstone jag bråka både hårt och länge om!

Lycka till och håll oss gärna uppdaterade kring hur det går!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+10)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat