Citat:
Ursprungligen postat av junhager
Jag rekommenderar matchen Nottingham Forest - QPR i Championship idag.
Nottingham har ännu inte förlorat på hemmaplan i år, trots att man ligger 11:a i ligan. Man har 28 raka hemmasegrar mot just QPR och det lär inte brytas idag. Notts har börjat ligan lite dåligt och de lär säkert få med ett bra resultat mot serieledarna.
QPR har flera spelare borta, bland annat Bradley Orr, Matt Connolly, Akos Buzsaky, Peter Ramage och Lee Cook. Det är också osäkert om Heidar Helguson kan spela.
Notts har bara Kelvin Wilson borta.
Jag spelar på Nottingham till oddset 2.50 på bet365.
Den förra matchen mellan Nott och QPR på City Ground slutade 5-0 till Nottingham, så Nottingham (-1) till 4.75 låter också bra. Eller -2 till oddset 11.00.
|
Nu är iofs matchen slut men jag läste tråden väldigt sent. Forest har INTE 28 hemmasegrar mot QPR! De anser att de har 28 matcher på hemmaplan utan förlust, vilket inte heller stämmer då de förlorade mot Blackpool med 2-4 i kvalet till PL. Däremot har QPR aldrig vunnit på City Ground, vilket de inte gjorde idag heller...
Jag ska inte gnälla på spelet i sig, för jag håller på Forest och tror på dem. Nu gick det inte som vi ville men jag vill bara klargöra fakta, även om det är försent för folk att ändra sitt spel i efterhand.
Mvh