Visa ett inlägg
Gammal 2022-08-05, 22:31   #63
Strappa71

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 2132
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Nä. Det funkar alldeles utmärkt om man typ köper in sig i ett bolagsspel och bara vill se loppen och hur det gått. Blir ungefär som innan atg live tiden då när TV4 körde en tv sändning i efterhand med lite snack och loppen. Tom ännu bättre och snabbare.
Men har själv mer fokus på sena enloppsspel de dagar eller kvällar jag väljer att kolla en tävlingsdag men orkar bara inte sitta en hel onsdagskväll där det mesta mellan loppen blir ren utfyllnad . Perfekt däremot när V86 express drar igång och man är hemma från jobbet vid 19 tiden. Då hinner man både käka och läsa på lite innan det drar igång 20.30 och sen är väldigt kort tid mellan loppen.

Alla är vi olika.

Alla former av stress-saxning dödar intresset för mig att följa upp flerlopps-kupongen med diverse enloppsspel ( eller överlappande flerloppsspel ) eller fristående enloppsspel.

Går inte att gå på toa eller hämta ett glas läskeblask utan att man riskerar att missa något.

För min del finns det ingen chans att jag lägger något som helst tid på trav under kvällar där det inte finns tid. Om jag skulle komma hem från jobbet så pass sent som 19-tiden och stress-travet börjar 20.30 skulle jag garanterat välja något annat att koppla av med efter jobbet än stress-trav.