Ämne: NFL Week 10
Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-14, 12:07   #8
MrPoker
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 1032
Standard

Week 9: Hade inte så många idéer. Hade resultat 1-1-1 och en återbäring på 0.3 uints. Hade jag istället tagit Colts +3 istället för Colts ml hade det blivit en bra vecka.

Week 10: Har nästan för många idéer denna vecka. Då gäller det att vara disciplinerad.

Bengals@Colts - Bengals gjorde en bra match förra veckan i skymundan. Spela dem om du kan hitta +7,5 till 1.90. Kanske finns det precis innan matchstart.

Texans@Jaguars - Texans är det klart bättre laget.

Titans@Dolphins - Dolphins har en ny QB, vilket jag tror är lite positivt. Titans duktige QB Vince Young är Qustionable och gametimedecision. Om han inte spelar tror jag att det är ett monsterspel på Dolphins. Annars vill jag ha 2.15 för att lira.

Lions@Bills - Visst, Bills har 8 raka förluster, men Lions har 24 raka bortaförluster. QB Stafford är borta för Lions och då tror jag de varken kan eller vill spela bra. Bills däremot ser det här som sin stora chans att få säsongens första (och kanske enda) vinst.

Rena värdespel:

Panthers@Buccaneers - Om jag får 7,5 poäng, vilket är tveksamt.

Cowboys@Giants - Om jag får 14 poäng, vilket jag tror jag får precis innan matchstart.

Rams@49ers - Rams är underskattade och 49ers överskattade.

Patriots-Steelers - Älskar detta spel. Se Rek.

Spel än så länge.

Patriots +4,5 1,96 (4 units)
Texans ML 2.13 (1)
Bills -2,5 1,94 (1)
Rams +5,5 1,94 (1)
MrPoker är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat