Citat:
Ursprungligen postat av Fuzzy Dunlop
Kings borde ha jättechans att bryta sin 7-game losing streak med Monta Ellis Out i GSW men frågan är om de inte blir typ -5 och vågar man lägga så mycket på Kings? Sac-Town 1Half som ICash är inne på känns bättre då.
Har redan spelat Bucks +8.5 idag(Köpte 1 poäng).
Jason Kidd kommer tillbaka och jag har ju redan sagt att jag gillar Mavs bättre utan honom då de får ett snabbare spel med Barea el Terry på PG. Dampier ska in igen också så då får de fucka med rotationen en massa.
Public lär vara stenhårt på Dallas efter 50Poäng-segern mot No-Show-Knicks och linan redan nere på -7 på vissa håll. Dallas är hemska ATS hemma och lite look-ahead till Suns borta på torsdag för dem.
Dallas vinner troligen men täcker inte spreaden.
|
Precis som du säger Fuzzy så jag ser det som minus med Dampier tbx idag då det kommer ge Drew Gooden mindre tid oxå och han har varit sju resor bättre än Dampier senaste tiden från bänken och trots mindre MPG.
"Drew Gooden had 22 points and 14 rebounds in Dampier's place earlier this season against the Bucks, while Kidd had nine points, 10 rebounds and 17 assists."
Dock så har vi två lag som kommer in med grymt själv förtroende.
Mavs med största segern i franchise history senaste mot Knicks och Bucks som kommer med en stor blowout mot TWolves senast.
Jag gillar denna situational för over 197 och följande stats pushar oxå:
AVG total senaste 10 möten är 199
Over is 14-3 in the last 17 meetings
Over is 17-5 in MIL last 22 vs. Western Conference.
Over is 12-2 in DAL last 14 vs. NBA Central.