Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-26, 12:48   #1
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

26/1 Dagens Basket Snack


Efter en tung dag som efter live betting slutade +1.8 u så står vi inför en mindre kul dag med endast 5 matcher.

Har endast hunnit snackat med staterna via Skype och får bra info på Kings 1st half och FT.

Gott om tid att gräva efter bra info.
Shoot!
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"

Senast redigerad av iCash den 2010-01-26 klockan 13:48. Anledning: tror av någon anledning att det e sommar
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-26, 13:03   #2
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Kings 1st half Tung Gung

SAC är 4-1 ats hemma i 1st halfs, 6-0 SU mot GSW. SAC kommer hem från den tråkigaste road trippen ever, 0-6 & 1-5 ats för att vara exakt. GSW har 7 spelare ute och jag tror det blir en tung bounce back för kings.

Mer intressant idag är laketrain, PHX samt Dirkschneider & co.
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-26, 13:05   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 358
Sharp$: 1297
Standard

Fem matcher har vi iaf!

LAL at WAS
MIN at NYK
MIL at DAL
CHA at PHX
GSW at SAC
Yoast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-26, 13:10   #4
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Yoast Visa inlägg
Fem matcher har vi iaf!
Låt mig koka morgon kaffet Men ja, 5 matcher är det
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-26, 13:15   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 358
Sharp$: 1297
Standard

Jag gillar verkligen Sac. Knicks first half är också intressant, men har inte hunnit göra någon research än. Knicks är trots allt väldigt svåra att läsa, man vet aldrig vad man får från dom.

Kan det vara bra för Lakers att Artest är ute? Han är iaf questionable..
Yoast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-26, 13:23   #6
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Kings borde ha jättechans att bryta sin 7-game losing streak med Monta Ellis Out i GSW men frågan är om de inte blir typ -5 och vågar man lägga så mycket på Kings? Sac-Town 1Half som ICash är inne på känns bättre då.

Har redan spelat Bucks +8.5 idag(Köpte 1 poäng).

Jason Kidd kommer tillbaka och jag har ju redan sagt att jag gillar Mavs bättre utan honom då de får ett snabbare spel med Barea el Terry på PG. Dampier ska in igen också så då får de fucka med rotationen en massa.

Public lär vara stenhårt på Dallas efter 50Poäng-segern mot No-Show-Knicks och linan redan nere på -7 på vissa håll. Dallas är hemska ATS hemma och lite look-ahead till Suns borta på torsdag för dem.

Dallas vinner troligen men täcker inte spreaden.
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-26, 13:52   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 471
Sharp$: 750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fuzzy Dunlop Visa inlägg
Kings borde ha jättechans att bryta sin 7-game losing streak med Monta Ellis Out i GSW men frågan är om de inte blir typ -5 och vågar man lägga så mycket på Kings? Sac-Town 1Half som ICash är inne på känns bättre då.

Har redan spelat Bucks +8.5 idag(Köpte 1 poäng).

Jason Kidd kommer tillbaka och jag har ju redan sagt att jag gillar Mavs bättre utan honom då de får ett snabbare spel med Barea el Terry på PG. Dampier ska in igen också så då får de fucka med rotationen en massa.

Public lär vara stenhårt på Dallas efter 50Poäng-segern mot No-Show-Knicks och linan redan nere på -7 på vissa håll. Dallas är hemska ATS hemma och lite look-ahead till Suns borta på torsdag för dem.

Dallas vinner troligen men täcker inte spreaden.
Precis som du säger Fuzzy så jag ser det som minus med Dampier tbx idag då det kommer ge Drew Gooden mindre tid oxå och han har varit sju resor bättre än Dampier senaste tiden från bänken och trots mindre MPG.

"Drew Gooden had 22 points and 14 rebounds in Dampier's place earlier this season against the Bucks, while Kidd had nine points, 10 rebounds and 17 assists."

Dock så har vi två lag som kommer in med grymt själv förtroende.
Mavs med största segern i franchise history senaste mot Knicks och Bucks som kommer med en stor blowout mot TWolves senast.

Jag gillar denna situational för over 197 och följande stats pushar oxå:

AVG total senaste 10 möten är 199

Over is 14-3 in the last 17 meetings
Over is 17-5 in MIL last 22 vs. Western Conference.
Over is 12-2 in DAL last 14 vs. NBA Central.

Storchen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-26, 13:53   #8
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fuzzy Dunlop Visa inlägg

Dallas vinner troligen men täcker inte spreaden.
Japp, gillar även bucks 1st half, om linan hamnar runt +4 elr mer.
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-26, 13:53   #9
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 34
Sharp$: 17
Standard

Kings first half blir det garanterat för mig, tror även jag på en hård bounceback på hemmaplan från dem, samtidigt som GSW saknar massa ganska tunga spelare.
Over ser ju onekligen jävligt bra ut i MIL-DAL Storch, grymt!

Phoenix litar iallafall inte jag på tillräckligt för att lira dem idag, det får bli mitt avslag a la Ulrik!
klistier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-26, 13:57   #10
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 471
Sharp$: 750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av iCash Visa inlägg
Kings 1st half Tung Gung

SAC är 4-1 ats hemma i 1st halfs, 6-0 SU mot GSW. SAC kommer hem från den tråkigaste road trippen ever, 0-6 & 1-5 ats för att vara exakt. GSW har 7 spelare ute och jag tror det blir en tung bounce back för kings.

Mer intressant idag är laketrain, PHX samt Dirkschneider & co.
Kings 1st Half känns som dagens rocket om vi kan får spreaden runt -2,5 el -3 ungefär!
Storchen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-26, 14:03   #11
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Storchen Visa inlägg
-2,5 el -3 ungefär!
The magic 8ball says YES!
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-26, 14:46   #12
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 358
Sharp$: 1297
Standard

Bucks +7.5 är bokat. Har sett Bucks flera gånger senaste tiden och jag tror dom kan störa Dallas rejält.

Senaste mötet slutade 115-113 till Dallas...
Yoast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-26, 15:09   #13
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Lakers under ser frestande ut, dock så har inte dommar statsen släppts i skrivande stund, men, i lakers sista 5 matcher så har Lakers tillåtit 96.4 PPG, Washington 95.2 PPG. Medel poäng på de senaste 5 matcherna är 197. Linan nu på 199, vilket är all time low på de senaste 5 åren.
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-26, 15:17   #14
 
pecke01s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: St. Barts
Inlägg: 180
Sharp$: 60

Pecke01
Stats: 92 - 80 - 7
ROI: 104.81%
Vinstprocent: 53.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av iCash Visa inlägg
The magic 8ball says YES!
-3.5 ligger den på.
pecke01 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-26, 15:28   #15
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Gör jobbet tidigt idag och hugger Bucks +4 1Half då jag tror mycket på dem inatt ala tidigare inlägg.

Bucks+8.5 (Köpt 1)
Bucks+4 1Half
Knicks-5.5 (Köpt 1)

Knicks skjuter lights-out idag efter Mavs-smällen? Antagligen,det är ju NBA

Kommer addera Sac-Town 1H eller Lakers Under på trådens inrådan sen då det är de tänkbara spelen i de matcherna imo. Passar helt på Suns-Cats även om jag har lean på Charlotte. Suns är shady och Bobcats går inte att lita på on the road.

ICash: Tror inte domarna har någon inverkan på totalen idag så länge det inte är Bennett Salvatore med pipan,antingen Över eller pass när den gamle mob-membern reffar
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td