Visa ett inlägg
Gammal 2022-11-21, 20:38   #66
olle

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61869
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Vila i frid kompis!

Visar tyvärr hur skört livet är när en människa går bort alldeles för tidigt.

Kanske kan bli en tankeställare till de individer på forumet, och i världen rent allmänt, om att man kanske bör tänka ett varv till hur vi beter oss mot varandra.

Basse fick många gånger ta emot mycket skit bara för att han försökte vara hjälpsam och dela med sig av sin kunskap.

Ni som hånat Basse och fått honom att må dåligt ligger väl och gömmer er under er sten nu, kom helst inte fram igen om ni tänker bete er likadant.
Vet inte vad jag missat, men inte sett att Basse blev påhoppad här speciellt ofta. Däremot så fick han med rätta väldigt mycket beröm för sina kunskaper och hans andelsspel forumets överlägset mest populära.

Vad jag själv noterade och såg som en liten varningssignal på att allt inte stod riktigt rätt till var hur enormt mycket tid han verkade lägga på travet trots att han som jag uppfattade det även hade ett vanligt jobb. Periodvis verkade han spela från förmiddagstravet i Australien till dess att sista loppet var i mål sen kväll sju dagar i veckan. Noterade även att periodvis (efter en större vinst) så kunde det spelas andelsspel för väldigt stora belopp dagligen medan det sedan ibland handlade om system på ett par hundra kronor som det såldes andelar till. Jag känner inte till om det förelåg spelproblem eller ekonomiska problem men det gav i alla fall inte signaler om att det alltid spelades optimalt och att spelkassan alltid var så välfylld . Speciellt som han även skrev flera gånger om att han stängt kontot för en kortare spelpaus .

Oavsett är det fruktansvärt tråkigt att han är borta .
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat