Citat:
Ursprungligen postat av olle
Vi är nog många som inte känner varandra mer än så här och på andra forum. Ändå blir man oerhört ledsen. Tänker på att han skrev för några månader sedan att han var uppe i Boden för att dottern skulle börja studera där. För henne är det något helt annat att mista sin far. Vad som hänt finns det ingen anledning att spekulera kring så länge inte någon som stod honom nära väljer att skriva om det .
Minns när en flitig skribent på travpunkten hastigt gick bort för ett antal år sedan. Han kände jag lite även personligen efter en travträff i Malmö och hade kontakt med sönerna efter hans bortgång. Valde att inte skriva i detalj kring vad dom berättade men tog initiativ till en insamling till en rejäl blomma till begravningen från vännerna på travforumet. Om någon som kände basse mer än vad jag gjorde gör något liknande nu skulle jag mer än gärna bidra med en hundring.
Kommer sakna honom och hans engagemang här trots att jag aldrig heller träffat honom. Vila i frid.
|
Usch vad ledsen jag blir att läsa detta. Vila i frid.
Jag det där du skrev om den andra personen där du och jag fixade insamlingen och jag närvarade på begravningen där vi köpte en krans och där det stod vila i frid mvh travvännerna.. Det var en tufft minne vill jag lova.
Om det inte försent så bidrar jag även till insamlingen för Basse