Visa ett inlägg
Gammal 2022-12-23, 09:18   #6
Shooter
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37806
Standard

Får finbesök idag av dotter, hennes man och barnbarn, så jag har redan lämnat in.

1) Garderingslopp med Hurricane River som U-häst. Vet inte hur han kommer iväg från springspår, men lyckas han komma till ledningen så kan det vara dags för seger.
2) Game Brodde spik. Bara tre år och möter äldre, men det är en så pass bra häst som nog har respekt med sig, och i slutet av året så kan den vara mogen att ta sig an de här.
3) Visste man att Aetos Kronos vore tillbaka i gammalt gott slag så hade det varit en spik. Nu blir det istället ett rätt lågklassigt och lurigt lopp. Jag garderar på och sätter U på Heart of Steel. Jag tror att danskarna har trimmat inför uppgiften och vill varna för dem.
4) Då jag kommer att spela ett väldigt billigt system så får jag nöja mig med två streck här: Global Champion och Äkta Lavec. Inte säker på att det räcker.
5) Garderingslopp med Enjoy Banker som U.
6) Här tror jag att tilläggshästarna får svårt att vinna och att det står mellan Maleiwa och Bikana Wine.
7) Readly´s Dream har nog en rätt bra uppgift och skulle kunna användas som spik. Jag garderar istället en hel del och sätter U på den. Det ser upplagt ut för Untersteiners att få ett par vinster idag.

2/4 U måste vinna för sju rätt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
robert78Polen (+5)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat