Visa ett inlägg
Gammal 2010-01-26, 15:49   #291
iCash
AWESOME

iCashs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av PumaDessan91 Visa inlägg
Men jag gillar Rok mer, snyggare design och fler besökare, det är väl den största anledningen
LOL!
Det visste vi väl redan att du tyckte, det viktiga = bra information är ju en bristvara.
Här onanerar vi inte till inbördes beundran, det väsentliga är läran om korrekt metod att gå + och att ha det på kontot varje månad!

Citat:
Och allt prat om Spreadsheet, de finns ju inte på denna sidan heller, eller hur?
FYI, Det är uppe inom en vecka och om du har följt med i snacket så har vi endast öppnat här p.g.a våra vänner, men vi har över 1000 medlemmar på 2veckor enbart via mun till mun.

Kanske ska vi oxå börja snacka lite om jude-hat och kristall nätter så får vi lite pr oxå, dock så ligger det inte i vårat intresse att synas, däremot att finnas.

Citat:
huruvida Holms spreadsheet eller inte är ingenting jag vill säga någonting om.
Nä det är väl klart, man man biter inte handen som föder en. Men vad säger samvetet?

Citat:
Rok är mer ett företag, medans detta är ett forum, så tycker jag de känns iaf.
Företag? Säg mig, vad får du i veckopeng av farbror holms?

Citat:
hade dubblat upp kassan enbart förra veckan om jag inte hade gett mig på Ishockeyn också...
Så snackar en looser, "Hade jag bara bettat mer, hade jag bara gjort så" Du dubblade inte upp din kassa, färdig med det!

Citat:
Men ni gör som ni vill, kommer fortsätta lägga ut spel här, åtminstone till sista januari så får vi se.
Du har redan gjort din punkt klar att du är bloggare på r&k med din smyg reklam som strider mot sharps regler.

Infinner sig detta en gång till så kan du hålla dig på din sida, Kapish?

iCash är inte uppkopplad   Ge poäng