Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-26, 05:32   #286
 
PumaDessan91s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Gnällbältet
Inlägg: 190
Sharp$: 0
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lassestefanz Visa inlägg
STOPP!

Tänk efter... Rangers är på HEMMA is idag.
Lasse, väl medveten om detta, 2-4

Satt fint faktiskt
__________________
Spel: 16
Vinster: 9
Förluster: 7
Push: 0
Levande: 13
+/- : 1499:-
PumaDessan91 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-26, 05:35   #287
 
PumaDessan91s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Gnällbältet
Inlägg: 190
Sharp$: 0
Standard

Troja Ljungby - Borås HC 2a Odds 2.80 Insats: (3%) VINST
Pixbo - Warberg 2a Odds 1.70 Insats (5%) VINST
Rangers - Penguins hcp -1,5 2 3,50 Insats (3%) VINST!
Egypten - Kamerun 1a 2,50 Insats 5% Förlust
Västerås - Bofors 1a 1,95 Insats 3% Förlust

+ lite drygt 10 units, sammanlagt 91 units plus sen starten!

Fler spel läggs in senare, ska till skolan nu!

Ha en bra dag =)
__________________
Spel: 16
Vinster: 9
Förluster: 7
Push: 0
Levande: 13
+/- : 1499:-
PumaDessan91 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-26, 07:31   #288
 
PumaDessan91s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Gnällbältet
Inlägg: 190
Sharp$: 0
Standard

Dagens spel:

Wolves - Liverpool 2 Odds 1.80 (5%)
Liverpool på gång nu.

Bolton - Burnley 1 Odds 1.87 (5%)
Första vinsten i Premier League för Coyle

Bolton - Burnley Över 2,5 1,95 (5%)
Målkalas

Jokerit - Ässät 1 Odds 1.80 (3%)
FInsk hockey, Jokerit vinner på hemmaplan

Blues - HPK hcp -0,5 1 Odds 2.04 (3%)
Bra odds på ettan, spelas med låg insats.

Lycka till ni som ryggar!

Förhoppningsvis är kassan dubblad sen starten här, alltid roligt!
__________________
Spel: 16
Vinster: 9
Förluster: 7
Push: 0
Levande: 13
+/- : 1499:-
PumaDessan91 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-26, 14:04   #289
 
Floppuss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 117
Sharp$: 4
Standard

vilken site lirar du på?
Floppus är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-26, 14:12   #290
 
PumaDessan91s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Gnällbältet
Inlägg: 190
Sharp$: 0
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Floppus Visa inlägg
vilken site lirar du på?
Väldigt olika, mest bet365 och pinnacle.
__________________
Spel: 16
Vinster: 9
Förluster: 7
Push: 0
Levande: 13
+/- : 1499:-
PumaDessan91 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-26, 14:49   #291
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av PumaDessan91 Visa inlägg
Men jag gillar Rok mer, snyggare design och fler besökare, det är väl den största anledningen
LOL!
Det visste vi väl redan att du tyckte, det viktiga = bra information är ju en bristvara.
Här onanerar vi inte till inbördes beundran, det väsentliga är läran om korrekt metod att gå + och att ha det på kontot varje månad!

Citat:
Ursprungligen postat av PumaDessan91 Visa inlägg
Och allt prat om Spreadsheet, de finns ju inte på denna sidan heller, eller hur?
FYI, Det är uppe inom en vecka och om du har följt med i snacket så har vi endast öppnat här p.g.a våra vänner, men vi har över 1000 medlemmar på 2veckor enbart via mun till mun.

Kanske ska vi oxå börja snacka lite om jude-hat och kristall nätter så får vi lite pr oxå, dock så ligger det inte i vårat intresse att synas, däremot att finnas.


Citat:
Ursprungligen postat av PumaDessan91 Visa inlägg
huruvida Holms spreadsheet eller inte är ingenting jag vill säga någonting om.
Nä det är väl klart, man man biter inte handen som föder en. Men vad säger samvetet?

Citat:
Ursprungligen postat av PumaDessan91 Visa inlägg
Rok är mer ett företag, medans detta är ett forum, så tycker jag de känns iaf.
Företag? Säg mig, vad får du i veckopeng av farbror holms?

Citat:
Ursprungligen postat av PumaDessan91 Visa inlägg
hade dubblat upp kassan enbart förra veckan om jag inte hade gett mig på Ishockeyn också...
Så snackar en looser, "Hade jag bara bettat mer, hade jag bara gjort så" Du dubblade inte upp din kassa, färdig med det!

Citat:
Ursprungligen postat av PumaDessan91 Visa inlägg
Men ni gör som ni vill, kommer fortsätta lägga ut spel här, åtminstone till sista januari så får vi se.
Du har redan gjort din punkt klar att du är bloggare på r&k med din smyg reklam som strider mot sharps regler.

Infinner sig detta en gång till så kan du hålla dig på din sida, Kapish?

__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-26, 15:57   #292
 
Floppuss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 117
Sharp$: 4
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av PumaDessan91 Visa inlägg
Väldigt olika, mest bet365 och pinnacle.
OK
jag skapade ett konto på bet 365 tidigare idag, satte in 5 000 kr för att bygga på. snappar upp lite tips här å där
kollade dock oddsen på din dagbok och dem (iaf inte för Premieruleague matcherna) är inte demsamma..
pool hade bara 1.66 på 365 jämfört med ditt 1.8.. la du spelen på pinnacle då ?
Floppus är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-26, 16:09   #293
 
PumaDessan91s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Gnällbältet
Inlägg: 190
Sharp$: 0
Standard

iCash;8016]LOL!
Det visste vi väl redan att du tyckte, det viktiga = bra information är ju en bristvara.
Här onanerar vi inte till inbördes beundran, det väsentliga är läran om korrekt metod att gå + och att ha det på kontot varje månad!



FYI, Det är uppe inom en vecka och om du har följt med i snacket så har vi endast öppnat här p.g.a våra vänner, men vi har över 1000 medlemmar på 2veckor enbart via mun till mun.

Kanske ska vi oxå börja snacka lite om jude-hat och kristall nätter så får vi lite pr oxå, dock så ligger det inte i vårat intresse att synas, däremot att finnas.




Nä det är väl klart, man man biter inte handen som föder en. Men vad säger samvetet?



Företag? Säg mig, vad får du i veckopeng av farbror holms?



Så snackar en looser, "Hade jag bara bettat mer, hade jag bara gjort så" Du dubblade inte upp din kassa, färdig med det!



Du har redan gjort din punkt klar att du är bloggare på r&k med din smyg reklam som strider mot sharps regler.

Infinner sig detta en gång till så kan du hålla dig på din sida, Kapish?



Jag måste säga att jag tycker det är fruktansvärt hur barnsligt en vuxen människa kan hålla på som du gör. Och att du även för bara några månader skrev POSITIVT om RoK på flashback, tills du nu skapat en egen sida och försöker manövrera ut den genom att hävda att ni tjänar mer pengar osv.

Du verkar vara så otroligt arg över att eran mest välbesökta dagbok flera gånger om har bytt sida och nu fyller ett rent hat mot mig verkar de som.

Vad gäller om att jag hade dubblat upp om jag inte hade lirat ishockey också, de va ju ENBART vad gällde DENNA dagbok, jag postar långt ifrån alla mina spel jag gör här i denna dagboken, de trodde jag folk förstod...

Smygreklam om att jag bloggar på RoK vet jag inte, bara skrivit att jag har gjort det, och att jag ENDAST kommer lämna mina rekar där.

Jag tycker att det är riktigt illa utav en av de som gjort sidan avreagerar sig här, och verkar tro att "jag är störst bäst och vackrast" och tjejer kan inte spela-attityden gör mig så jävla förbannad.

Så nu lämnar jag det här sjunkande skeppet. Jag tycker denna sida var ett mycket enkelt sätt att kunna prata med varandra om olika spel, och få bra respons, men om ni inte vill ha kvar mig här, så FINE!
__________________
Spel: 16
Vinster: 9
Förluster: 7
Push: 0
Levande: 13
+/- : 1499:-
PumaDessan91 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-26, 16:11   #294
 
PumaDessan91s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Gnällbältet
Inlägg: 190
Sharp$: 0
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Floppus Visa inlägg
OK
jag skapade ett konto på bet 365 tidigare idag, satte in 5 000 kr för att bygga på. snappar upp lite tips här å där
kollade dock oddsen på din dagbok och dem (iaf inte för Premieruleague matcherna) är inte demsamma..
pool hade bara 1.66 på 365 jämfört med ditt 1.8.. la du spelen på pinnacle då ?

Jag la spelen igår kväll, så oddsen kan vara ganska så sänkta. Tycker trots allt INTE Liverpool är spelvärt till 1.66...

Detta var min sista kommentar, vill du veta mer om mina spel eller har några funderingar vet du och resten av er vart jag befinner mig!

Mvh Dessan
__________________
Spel: 16
Vinster: 9
Förluster: 7
Push: 0
Levande: 13
+/- : 1499:-
PumaDessan91 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-26, 16:52   #295
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Offtopic flyttad till https://www.sharps.se/forums/papperskorg/133-samlingstrad-foer-raderade-flyttade-inlaegg/

/MOD
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-26, 17:04   #296
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av PumaDessan91 Visa inlägg
Jag måste säga att jag tycker det är fruktansvärt hur barnsligt en vuxen människa kan hålla på som du gör.

Och att du även för bara några månader skrev POSITIVT om RoK på flashback, tills du nu skapat en egen sida och försöker manövrera ut den genom att hävda att ni tjänar mer pengar osv.
Smygreklam om att jag bloggar på RoK vet jag inte, bara skrivit att jag har gjort det, och att jag ENDAST kommer lämna mina rekar där.

Jag tycker att det är riktigt illa utav en av de som gjort sidan avreagerar sig här, och verkar tro att "jag är störst bäst och vackrast" och tjejer kan inte spela-attityden gör mig så jävla förbannad.

Så nu lämnar jag det här sjunkande skeppet. Jag tycker denna sida var ett mycket enkelt sätt att kunna prata med varandra om olika spel, och få bra respons, men om ni inte vill ha kvar mig här, så FINE!
Otaliga påpekningar gjordes till r&k om förbättringar från både min och andras sida, speciellt då "heta" rekare byttes ut vecka efter vecka.
Men, det låg inte då och heller inte i dagens läge i deras intresse, så ja, samlingsplatsen var bra, men då dom inte brydde sig om utformningen och läran om att gå+ i det långa loppet så tog vi saken i egna händer.

Det går inte rationalisera bort din smyg reklam, det kan du argumentera i timmar huruvida du gör det elr ej, men läs och förstå reglerna en gång till, då det står svart på vitt vad vi tillåter och inte gör!

Störst bäst och vackrast syndromet är inget vi jobbar för, inte heller tycker och tänker det om oss själva heller, vi såg gjärna denna plats som intim, men vi blev själv positivt överraskade av gensvaret vi fick om efterfrågan om ett forum av och för spelare. Även du hänger här, trots att du inte alls gillar tapeten.

Om du kollar runt dig här på forumet så ser du att det är många som lämnar kvalité före kvantitet, så antal hits i din blogg är väl bara kul då du tidigare nämde att du gillade "hög trafik".
Huvud saken med sidan återigen är bra information i korrekt utförande gentemot sin bankrulle.

Vart du får:
Citat:
tjejer kan inte spela-attityden
det vet jag ej, speciellt då en av mina närmaste informatörer är tjej, så det snacket kan du droppa redan nu.

Här är alla välkomna, även du, men åter igen så gäller samma regler för dig som för andra, det är något vi måste hålla hårt på.

HÄR får du länka till din blogg och du, det är gratis!

Enjoy
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-26, 18:21   #297
 
Burns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 356
Sharp$: 984
Standard

Själv är jag tacksam mot bra rekare som delar med sig av sina spel. Levereras bra spel är jag personligen helt ointresserad om rekaren har andra avtal eller stöder RoK (vilken skitsida detta är).

Just nu leder Pumans Finska lag säkert och jag tycker hennes spel är imponerande. Dock inte hennes MM. Jag ställde en fråga till Puman vid 3 på natten och fick bums ett utförligt och trevligt svar. Vilket även alla andra fick.

För min del får du gärna vara kvar på denna sidan så man slipper leta efter dig på RoK:s snurriga sida.
Burn är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-02-12, 01:25   #298
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 536
Sharp$: 1780


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

en Cougar på 18 år! måste vara den yngsta i historien "äldre kvinnor som vill ha unga män"
Bobbobula är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-02-22, 10:59   #299
 
Betongbarns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Skåne!
Inlägg: 486
Sharp$: -1
Standard

För er som saknar dessan så kan jag glatt meddela att man kan följa hennes spel på hennes nya spreadsheet. Den hittar ni här, hon har inte lagt ett spel senaste 4 dagarna men jag tror fortfarande den är aktuell.

Enjoy!

http://www.spreadsheet.se/pumadessan
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
REVENGE!
Betongbarn är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-02-22, 11:02   #300
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Betongbarn Visa inlägg
För er som saknar dessan så kan jag glatt meddela att man kan följa hennes spel på hennes nya spreadsheet. Den hittar ni här, hon har inte lagt ett spel senaste 4 dagarna men jag tror fortfarande den är aktuell.

Enjoy!

http://www.spreadsheet.se/pumadessan
Hon har ju rättat Bayern Munchen fel iaf.. hon har skrivit förlust där hon vann.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td