Visa ett inlägg
Gammal 2023-02-24, 14:13   #3
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18058
Standard

Fredags Surr V75 Romme.

V75 1) Ganska lågklassig Bronsdivision.
3 Jello W är min första häst. Ok två raka G i årets starter och kanske lite tveksam form. Men Henriksen brukar ha starthästarna iordning.
5 Gazza B.R. gör årsdebut och är oxå svårbedömd. Känns dessutom som en typisk barfota häst. Men Björn spänner likväl bågen innan det är dags för skoryck. Ok lite behagligare motstånd kanske ?

V75 2) Klass 2 är Klass 2
1 Sandokan är en orutinerad filur fina takter i ganska tuffa gäng. Storfavorit trots lite luriga spår 1.
9 Idoanythingforlove får en stänkarvarning. Tuffar på i loppen och fixar nog distansen på ett bra sätt. Men 2% är nog rätt nivå på chansen.

V75 3) Startraketerna 1 Click Bait (dock med skor !!!) och 3 Chapuy lägger nog en sula på parketten från start och bäddar för en tredje 6 Four Guys Dream. Hästen går som tåget med rätt smygresa och svår att stå emot sista 400.

V75 4) Kallblod ! Brrr. 9 Arragon får min stänkarvarning. Jag blundar och pekar.

V75 5) 9 Digital Class Var ute i för tufft gäng senast. Ok vinner inte så ofta, nästan aldrig. Men har dock lunkat in 2,7 mille. Står perfekt inne på sina sto pengar i stogynnade Silverdivisionen. Känns dessutom distansgynnad. Mitt stänkardrag XL på lördag.
3 Kimi Di Quattro är en Rikstoto härdad filur med bra läge. Kanske farlig att glömma ? Ok vinner inte så ofta men är stark och rejäl. Går bra på alla distanser.

V75 6) Vidöppet stolopp. 3 Livi Princess H.M. 6 Bird Lane och 9 Klassy Knox känns som tidiga val. Perssons Pack åker till Romme med 3 V75 hästar i angeläget ärende.

V75 7) 3 Dynamite Sensation perfekt läge med Auto start. Visst lutar det spets och slut ? David P och Carl Johan J är ett bra team och dessutom har ju hästen Orlando Vici gener
6 Global Belivier står perfekt inne och gillar distansen. Perssons Pack igen
10 Friend Of Love se ovan. Men vi lägger till perfekt Örjan läge. Det kan lätt vankas överpace och vem dyker upp då om inte gubben i lådan
Dessa tre är måstestreck på min kupong.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2023-02-24 klockan 19:01. Anledning: Kimi Di Quattro
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat