Visa ett inlägg
Gammal 2023-03-01, 19:22   #24
Tipsb
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 593
Sharp$: 495
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kisumu Visa inlägg
Ok jag förstår att majoriteten här tillhör ev fan cluben och jag skulle vara den första att köra på det om jag kunde hitta ev + spelen vilket jag i allmänhet inte kan.
Nåväl då vände jag blicken mot div olika system. Marknaden därute är enorm och svår att överblicka. Många lovar runt men håller tunt.
Finns ett antal seriösa aktörer som testar systemen bl a Goalprofit.
Ett av de system som säljs för dyra pengar är Little Acorns of Gold.
Har funnits med sedan 2012 och genomgått ett antal reviews. Systemet är uppbyggt på att boka favoriter som står i under 2.0

"One of the key ingredients that drives The Little Acorns GOLD service
into profit is using Delayed Entry Staking (D.E.S) combined with Fibonacci".
Systemet är det mest sålda någonsin och har nu funnits på marknaden mer än 10 år.

Football bankbuilder som jag själv kör använder fibonacci staking plan för att boka U 2.5 marknaden i fotboll. Du väljer själv ut matcherna (inget prat om ev) . Även detta system har testats om och om igen och får alltid högsta betyg.
Är det vägen till rikedom då? Nej fordras nerver av stål eftersom förlustsviterna kan vara brutala men håller man ut och följer planen så kommer man ut som vinnare.

"For the Fibonacci sequense truly effective, it`s highly critical that historic result meet with certain base criteria that are highly likely to be repeated time and time again".

Två exempel utav flera som bevisligen är vinnande utan att snegla på ev.

Menar du att du ska betta dubbelt varje gång du torskar på en vinnare som står i 2.00 gånger pengarna varje gång?

Dvs först bettar man 1 förlorar man bettar man 2, förlorar man bettar man 4 etc?

Du vinner så länge bankrullen inte tar slut. När den tar slut förlorar du allt. Det är bara en fråga om tid innan bankrullen tar slut.

Eller har jag missuppfattat?
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat