Visa ett inlägg
Gammal 2023-03-05, 10:03   #4
Shooter

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39610
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
En följdfråga: Hur och var gör du dina noteringar när du läser på utan startlistor på papper?

Jag har själv just nu V75 guiden och den kommer i brevlådan med tidningsbärarna tidigt onsdag morgon. I den finns startlistor till de större tävlingarna onsdag-söndag och tryckta startlistor till alla lopp på V86 och V75 banorna. Den eller de omgångar jag väljer att läsa på fylls på med noteringar hela tiden. Väljer jag att läsa på till något som saknas i tidningen så skrivs alltid banprogrammet ut på atg.se.

Hur klarar ni som läser på att samla ihop all info utan att skriva ner den? Eller gör ni det digitalt också ?
Jag har inte köpt en papperstidning på evigheter och aldrig lagt pengar på dyra betaltjänster. Jag lägger hellre pengarna på spelet. Det var dock lite knepigt när de slutade att ge ut gratisprogrammen. Då skrev jag ner på papper det som var intressant. Numer gör jag inte det, utan prickar i intressanta hästar direkt på den digitala bongen och memorerar sånt som är intressant. Ibland så behöver man gå tillbaka och kolla upp infon kring vissa hästar igen. Sen blir det till att banta systemen eftersom jag spelar så billigt, ca 200 kr för en V75:a och då säger det sig självt att en del intressanta hästar faller bort.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5), bosseguldheden (+10)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat