Stekel: Kan absolut gå med Conrads Linsan, strecken börjar trilla in på den nu och blir kanske tom favorit till slut. Inte helt omotiverat i så fall. Har ju två hjälpryttare i loppet i 5 och 10 vid behov. Det troliga är väl dock som du säger att hon kan nyttja springbandet och hamna före dessa redan från start. Lycka till med spiken iaf. Personligen går jag för skräll här.
Travkungen: Tror som sagt att Operett Ribb blir hängande här även om Uhrberg känner till varje gruskorn på hemmabanan. Personligen tycker jag att Erik Adielsson är så vida överlägsen startkusk att de närmast sörjande (Björn,Per L,TonyW,StefanS,Örjan,UlfO,ThomasU,Ludde,PeterU,V eijo i nämnd ordning) endast framstår som hyggliga i startmomentet. Du ska dock tro på dina ideer då jag fortfarande tvingas löneslava mån-fre, mao inga miljoner än. Personligen vidhåller jag dock avslaget på Operetten.
En redigering i analysen btw: Missade ett lopp i arkivet på Alfa Ravenna som rankas upp efter det som C-häst. Dök till spets Åby 100826, drog i bra tempo och gav inte övriga en chans. Galopperade 5 meter innan mål vilket gör att hon missade 60000kr.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|