Visa ett inlägg
Gammal 2010-01-26, 18:04   #296
iCash
AWESOME

iCashs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av PumaDessan91 Visa inlägg
Jag måste säga att jag tycker det är fruktansvärt hur barnsligt en vuxen människa kan hålla på som du gör.

Och att du även för bara några månader skrev POSITIVT om RoK på flashback, tills du nu skapat en egen sida och försöker manövrera ut den genom att hävda att ni tjänar mer pengar osv.
Smygreklam om att jag bloggar på RoK vet jag inte, bara skrivit att jag har gjort det, och att jag ENDAST kommer lämna mina rekar där.

Jag tycker att det är riktigt illa utav en av de som gjort sidan avreagerar sig här, och verkar tro att "jag är störst bäst och vackrast" och tjejer kan inte spela-attityden gör mig så jävla förbannad.

Så nu lämnar jag det här sjunkande skeppet. Jag tycker denna sida var ett mycket enkelt sätt att kunna prata med varandra om olika spel, och få bra respons, men om ni inte vill ha kvar mig här, så FINE!
Otaliga påpekningar gjordes till r&k om förbättringar från både min och andras sida, speciellt då "heta" rekare byttes ut vecka efter vecka.
Men, det låg inte då och heller inte i dagens läge i deras intresse, så ja, samlingsplatsen var bra, men då dom inte brydde sig om utformningen och läran om att gå+ i det långa loppet så tog vi saken i egna händer.

Det går inte rationalisera bort din smyg reklam, det kan du argumentera i timmar huruvida du gör det elr ej, men läs och förstå reglerna en gång till, då det står svart på vitt vad vi tillåter och inte gör!

Störst bäst och vackrast syndromet är inget vi jobbar för, inte heller tycker och tänker det om oss själva heller, vi såg gjärna denna plats som intim, men vi blev själv positivt överraskade av gensvaret vi fick om efterfrågan om ett forum av och för spelare. Även du hänger här, trots att du inte alls gillar tapeten.

Om du kollar runt dig här på forumet så ser du att det är många som lämnar kvalité före kvantitet, så antal hits i din blogg är väl bara kul då du tidigare nämde att du gillade "hög trafik".
Huvud saken med sidan återigen är bra information i korrekt utförande gentemot sin bankrulle.

Vart du får:
Citat:
tjejer kan inte spela-attityden
det vet jag ej, speciellt då en av mina närmaste informatörer är tjej, så det snacket kan du droppa redan nu.

Här är alla välkomna, även du, men åter igen så gäller samma regler för dig som för andra, det är något vi måste hålla hårt på.

HÄR får du länka till din blogg och du, det är gratis!

Enjoy
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng