Ämne: V75 Jägersro
Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-19, 15:19   #4
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Åke verkar nog tro på hästen ändå, rankar den som en av de bästa chanserna i omgången på spelarservice. Med tanke på hur många och bra hästar han har med så är det ett ganska gott betyg skulle jag säga, han har det till och med bättre förspänt än vanligt den här veckan. 5ggr på Linsan på bet365/Expekt är veckans gladodds.

V75-1
Inte så jättetufft lopp och lite jämnare än vad det är streckat just nu. Zwack rankar jag etta, han har svarat bra på tränarbytet. Jerka Tilly har iofs läget och lär sno åt sig ledningen, det höll hela vägen på V75 i Umeå i våras och kan göra det igen nu.

V75-2
Några strykningar nu och alla under 10% känns streckvärda, speciellt Wakopa Eagle!

V75-3
Ganska ojämnt guldlopp. Noras Bean kanske inte kan försvara ledningen och då är loppet kört för den. Global Investment är väl egentligen lite vassare på kort, men det här motståndet ska han väl kliva runt? Hoity Toity Face kan väl leda länge men räcker väl inte till nu, speciellt som det är vinter. Marshland och Bobtail känns väl lågstreckade. Timetosaygoodbye kan rinna undan om han får täten billigt.

V75-4
Ett sånt där lopp som kan se svårt ut på förhand men så blir vinstmarginalen halva upploppet. Svårbedömt med 2-åringar men jag tycker nog favoriten ska ha en bra chans som han såg ut senast. Första starten på full distans och han såg ut att kunna gå ett varv till i samma tempo. Värt att notera att Split The Bill faktiskt har slagit favoriten och att han gick lika fort som betrodde I'm Weasel till slut i försöket.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat